USB stick met met RAW format uitlezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nossie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
672
Hallo Allemaal,

Ik heb een Samsung TV. Ik kan hier een USB stick of schijf aanhangen waardoor ik ook een timeshift en opname functie heb.

Als ik de stick of schijf heb ingesteld op de de TV werkt dit ook naar behoren.

Nu wilde ik de stick weer bekijken op mn PC (Win7 32) en blijkt de stick te zijn geformateerd naar het bestands-systeem RAW.

Ik dacht misschien kan ik op deze manier opgenomen programma's makelijk overzetten op een andere schijf om deze te bewaren, maar helaas, Windows kan geen partities lezen met een RAW indeling.

Heb al wat gegoogled maar daar lees ik alleen maar dat schijven dan beschadigd en/of niet meer te herstellen zijn.

Dus nu is mijn vraag: Is er software of een andere manier om opgenomen programma's toch van deze USB stick beschikbaar te maken voor Windows.

Hoor graag van jullie.

mvrgr.

Nossie
 
Ik heb een philips TV met hetzelfde probleem. Volgens mij is er geen oplossing voor. Als ik al probeer om de schijf met een opgenomen programma aan mijn PC te hangen dan is hij niet te lezen.(raw format)
Hang ik de schijf vervolgens weer aan de TV dan wil de TV de schijf weer formatteren en ben ik dus de opgenomen bestanden kwijt.
 
misschien is ie gepartitioneerd met een linux bestand systeem.
kun je hem hier mee uitlezen?
 
Hiermee kan je iig je data van het sticky recoveren als deze een raw partitie indeling heeft.
Ben nog zoekende naar een andere oplossing om een stick/schijf met raw indeling te kunnen benaderen vanuit windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan