Formatfactory - foutmelding bij vts converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

webcam1962

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2013
Berichten
7
Goedeavond,

Ik wil je graag een vraag stellen, ik heb het programma Formatfactory geïnstalleerd, alleen als ik vts bestanden wil omzetten naar Avi krijg ik een melding convert failled, weten jullie wat ik verkeerd doe.

Marcel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Marcel,

Het is niet verstandig om berichten te plaatsen in topics van 2 jaar oud. Daarom heb ik jouw bericht maar een eigen plaatsje gegeven.

Modag
 
Sorry, ik ben nieuw hier. Zag deze vraag en omdat ik daar ook problemen mee hebt dacht ik stel de vraag
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom in ieder geval :)
Wat bedoel je met VTS bestanden?
 
Als ik muziek dvd's download dan zijn het vts bestanden, deze speel ik af via mijn netwerk hardeschijf naar mijn tv. Dit werkt wel alleen stop de dvd steeds even als hij naar het volgende bestand ga. Nu wil ik dit omzetten naar een betsand die wel gewoon helemaal afspeelt zonder onderbrekingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt dus een DVD Layout met VIDEO_TS spullen.
Deze moet je als Video DVD branden en niet als Data DVD.

Format Factory ken ik alleen van naam.
Zelf converteer ik DVD files naar AVI met het programma Freemake Video Converter en heb daar nog nooit problemen mee gehad.
http://www.freemake.com/nl/free_video_converter/
Dit voor als je toch wilt converteren.
 
Aanvulling:
Ik zie net pas dat je ze vanaf een netwerkschijf afspeelt.
Als je dat wilt doen moet je het bestand VIDEO_TS.IFO starten.
Dan wordt het geheel als een normale DVD afgespeeld, dus zonder die onderbrekingen.
 
Je hebt dus een DVD Layout met VIDEO_TS spullen.
Deze moet je als Video DVD branden en niet als Data DVD.

Format Factory ken ik alleen van naam.
Zelf converteer ik DVD files naar AVI met het programma Freemake Video Converter en heb daar nog nooit problemen mee gehad.
http://www.freemake.com/nl/free_video_converter/
Dit voor als je toch wilt converteren.

Ik gebruik nu Freemake Video Converter, maar het omzetten gaat niet zo snel, klopt dit
 
Bij een volledige DVD met 1,5 uur materiaal zal het een 3 kwartier duren inderdaad.
Je hoeft trouwens niet te quoten als je direct op een vorig antwoord reageert.
 
Aanvulling:
Ik zie net pas dat je ze vanaf een netwerkschijf afspeelt.
Als je dat wilt doen moet je het bestand VIDEO_TS.IFO starten.
Dan wordt het geheel als een normale DVD afgespeeld, dus zonder die onderbrekingen.

Als ik een dvd map open op mijn tv dan begint het bestand met VIDEO_TS maar zien geen bestand met IFO
 
Die VIDEO_TS is een map, daarin staat o.a. het bestand VIDEO_TS.IFO.
De speler die je gebruikt moet dat dan wel ondersteunen.
 
Ik gebruik geen andere speler dan alleen maar mijn Panasonic Viera TV. Deze hangt ook in mijn netwerk, op mijn tv zie ik de netwerk schijf, daar klik de folder video aan en dan de dvd die ik wil afspelen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, dan ziet de TV waarschijnlijk de .vob bestanden en speelt die dan per stuk af.
De TV ondersteund dan kennelijk geen DVD layout.
In dat geval is converteren inderdaad een betere optie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan