Welke video converter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iCarl0o

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Berichten
283
Hoi iedereen,
Ik ben op zoek naar een video converter. Ik wil graag films/concerten converteren naar een .mp4 bestand zodat ik het op een usb stick kan zetten en in de Xbox kan doen. Ik heb al redelijk veel programma's geprobeerd maar de kunnen niet naar aac 5.1 of 7.1 surround converteren. Ook is het wel fijn als hij ook naar 1080p kan converteren. Dit kunnen al die programma's niet die ik heb geprobeerd. Sommige konden het wel, maar dan was het geen .mp4 bestand.
Heeft iemand een idee?
 
Als je een Ati/AMD videokaart hebt, kan je (volgens mij) via Cathalyst Control Center video converteren naar mp4. Ook in HD-resolutie en met 5.1 geluid...
 
Okee, in de oude versie van CCC stond er altijd een programmaatje... Blijkbaar is dat tegenwoordig geïntegreerd in Windows... Ik heb nu verder geen tijd, dus ik zou zeggen: probeer het eens uit;)
 
Kan je niet gewoon je films streamen naar je xbox in plaats van converteren, of krijg je dan hetzelfde probleem met je geluid?
Of wil je ze echt op de harde schijf hebben staan?

Misschien is dit wat: http://www.videora.com/en-us/Converter/Xbox360/
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ze eigenlijk wel echt op me hardeschijf hebben staan. Films streamen naar xbox heb ik al een paar keer geprobeerd maar dit is niet de makkelijkste manier omdat ie constant aan het bufferen is. Het programma dat je stuurde is niet echt wat ik zoek. ik vind het fijn om helemaal zelf de instellingen te kunnen uitkiezen. Als ik bij settings op edit klik, krijg ik ook een error.
 
Al geprobeerd met freemake en of formatfacory of met handbrake?
 
Verplaatst van "Overige software" naar "Beeldbewerking"
 
Handbrake is denk ik hét programma wat je zoekt, het kan omzetten naar zowel .MKV alswel .MP4. Geluidssporen kun je gelijk ook doen..
Maar er zal ook wel een alternatief zijn ..

EDIT: wellicht overbodig, maar van een film met 2.0 geluid(stereo) kun je geen 5.1 of 7.1 maken, ook niet met dit soort programma's.
 
Laatst bewerkt:
@jackall format factory gebruikte ik altijd bij het converteren van muziek. Maar met grotere bestanden kreeg ik een error. Freemake en handbrake zal ik is proberen
@whittey Dankjewel. mkv heb ik niks aan want dat kan de Xbox niet lezen. Ik zie bij sommige convert programma's wel gezien dat je t naar 5.1 kan converten alleen dan is het geen mp4 bestand.
 
heb handbrake geprobeerd en ik krijg heel veel errors tijdens het converten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan