Mail.com werkt opeens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bangkoklover

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2013
Berichten
7
Gebruik mail.com al jaren, en opeens krijg ik de melding dat het mailadres of het wachtwoord niet klopt??
Hij haalt dit al jaren automatisch op, dus veld leegmaken en intikken, maar de melding blijft.
Al zeker 20 pogingen gedaan om de helpdesk te bereiken, maar verder dan een automatische
mailrespons, waar je niet op kunt reageren kom ik niet.
Iemand een suggestie?? Al mijn adressen staan erin!!:evil::evil::evil:
 
Hallo,

Heb je dan iets meer welke provider als je die gebruikt. Automatisch al jaren inloggen. Kennelijk ben je dan het juiste wachtwoord vergeten. Of hoofdletters c.q. kleine letters gevoelig. :p
 
Nee hoor, dat is er zeker niet aan de hand, buiten dat, als mail.com automatisch die gegevens invult, zal het toch niet zo zijn dat dit al jaren goed gaat, en dat het dan opeens
met hoofdletters o.i.d. gebeurd. Overigens heb ik het al talloze malen handmatig geprobeerd, maar de melding blijft gelijk, heel frustrerend.
 
Ja dat kan natuurlijk wat je zegt het waren ook maar wat opties, over het hoe en waarom. Maar die mail.com is dat een provider welke is dat daar gaf je geen antwoord op. waar heb je die lopen, dan zal je toch daar moeten zijn. Het is wel vreemd dat je geen reactie krijgt.
 
Mail.com is gewoon een gratis mail, geen provider, heb eigenlijk nooit behoefte aan een andere gehad, omdat het prima werkte,
maar nu ben ik de klos, omdat ik deze voor ( bijna ) alles gebruikte, ben ik dus ook heel veel adressen kwijt.
 
Dus rechts onderin "contact us" werkt niet. Vreemd dat je geen tegenbericht krijgt. Klikje

En of hier klikje
 
Laatst bewerkt:
Sterker nog, het contactformulier vraagt om een alternatief emailadres voor het geval dat mail.com niet werkt!!! Denk dat ik al 10 x een formulier heb doorgestuurd, maar verder dan soms een automatisch
ontvangst bericht met de melding, we nemen zo spoedig mogelijk enz. kom ik niet. Heel vervelend, want er staan belangrijke adressen in, waarvan ik er behoorlijk wat vergeten ben.
 
Heb je ooit een alternatief mailadres opgegeven. Wat een kl..tte zooi.:evil:
En ja, je wordt er niet goed van he. Denk je contact te kunnen leggen en zijn ze niet thuis. :rolleyes:

Heb je geen backup gemaakt.??

Waar draai je op vista windows 7 ????

Zoeken in windows 7 of vista op mail.com proberen. Links onder in typen bij dat bolletje

Mail, of com, of mailcom, zonder enter, wellicht kom je ergens uit.

Systeemherstel ook al geprobeerd??? Het zijn maar wat ideeen he..... :evil:
 
Met de botte bijl werken dan maar.

Surf naar de website www.nirsoft.net en download de tool 'Mail PassView'. Misschien dat de virusscanner allerlei gekke kuren begint te vertonen. maar daar moet je dan even mee leven. Niets van aantrekken, want enkele tellen later heb je alle accounts en alle wachtwoorden mooi wel gevonden! Hoop ik dan met dit progje. Mail.com staat er dan niet bij op die site 1e regel, maar als het belangrijk voor je is, dan is dit het proberen waard.
 
Draai idd op windows 7, ga al je suggestie proberen, alleen de botte bijl niet, want ik gebruik voor alles hetzelfde paswoord, en daar er steeds meer gekloot word daarmee, en dan bedoel ik,
dat de een hoofdletters wil, de ander cijfers, de derde een combinatie, ( gek wordt je ervan ) in die gevallen staan ze allemaal genoteerd, dus het punt is niet dat ik mijn account/wachtwoord niet weet,
het werkt alleen niet. Grappig is wel dat de meest voor de hand liggende, systeemherstel, nog niet is gedaan, omdat ik er in het begin nog vanuit ging dat er wel een antwoord zou komen, daarna nooit meer aan gedacht, ik laat het weten, dank je wel.
 
Oke ik wacht wel af en zit er nog iets in met CAPS LOCK. Of zonder CAPS LOCK.... Ja ik probeer alleen maar mee te denken he. :p
 
Sorry dat ik even niets heb laten horen, maar ik heb alle suggesties rustig uitgeprobeerd, ( uiteraard) zonder resultaat, wederom een paar mailtjes aan mail.com
gestuurd, (uiteraard) zonder resultaat, dus ik ben er helemaal klaar mee, en neem de ellende maar voor lief, het is niet anders, evengoed bedankt voor je hulp.
 
Nou dat is pas service, daar ben je mooi klaar mee. Kan er niets aan doen sorry. En ben uitgeput met ideeen.:p ;)
 
Idd, geweldige service, maar ik heb er wel mee te maken, het is niet anders, ben blijkbaar de enige met dit probleem.
Ik sluit de vraag maar af, nogmaals dank voor alle suggesties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan