Hotspot actief laten tijdens sluimerstand...

Status
Niet open voor verdere reacties.

olaf88

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Berichten
131
Hoi,

Ik heb gisteren een wifi adapter aangekregen voor mijn windows XP (zonder wifi).
Natuurlijk werkte dit weer niet met mij Acces Point.Dus heb ik door middel van "connectify" een hotspot gemaakt op mijn Windows 7
en die kan hij wel ontvangen...

Nu is mijn vraag :

1. Hoe kan ik het verhelpen dat hij "geen of beperkte verbinding" heeft ?
2. Hoe kan ik die hotspot actief laten als ik mijn windows 7 in sluimerstand zet ?


Acces point : D-Link DWL G700AP
Wifi usb adapter : tp link tl wn722n 150 wireless lite n usb adapter
 
Aan gezien de pc in suimerstand uit staat
De sluimerstand is een energiebesparende stand die voornamelijk is ontworpen voor laptops. Terwijl bij de slaapstand uw instellingen in het geheugen worden opgeslagen en er een kleine hoeveelheid stroom wordt verbruikt, worden uw geopende bestanden en programma's in de sluimerstand op de harde schijf opgeslagen en wordt de computer uitgeschakeld. Van alle energiebesparende modi die er in Windows beschikbaar zijn, is de sluimerstand de zuinigste. Gebruik de sluimerstand op een laptop wanneer u weet dat u de computer gedurende een langere periode niet zult gebruiken en in die tijd niet in de gelegenheid bent om de accu op te laden.
zal dit niet werken. Ik zal als ik jouw was kijken naar een andere Acces Point of je pc aan laten staan :p
********************************************************************************************
Bron : http://windows.microsoft.com/nl-be/windows7/sleep-and-hibernation-frequently-asked-questions
 
Ben ik niet veel mee... Het acces point resetten;zou dit helpen ?
 
het kan geen kwaad om het access point even vd stroom te halen. Zit je pc te ver vh AP om een goeie verbinding te hebben? Heb je de installatiestappen uit de manual vd usb adapter gevolgd? Zit er nog een draadloze router tss de AP en je Internet aansluiting? Is je XP up-to-date? Kortom meer info over je omgeving...
 
Zit je pc te ver vh AP om een goeie verbinding te hebben?
De verbinding is goed, z'on 5 meter ofzo

Heb je de installatiestappen uit de manual vd usb adapter gevolgd?
3 keer ;)

Zit er nog een draadloze router tss de AP en je Internet aansluiting?
Nee,we hebben aleen één acces point.

Is je XP up-to-date?
Pas gechrasht,nog niet helemaal in orde maar het gaat
 
Bij welke provider zit je? Er zal toch nog wel iets van een modem tussenstaan, niet?
 
Telenet , denk ik :s
Wss staat er nog wel modem tussen.

Ben ten slotte nog maar 14 jaar ;)
 
met hoeveel pc's tegelijk kan je op internet? Post eens het resultaat van een ipconfig/all. In windows 7 doe je dit door de windows en r-toets samen in te drukken en in het daaropvolgende venster typ je cmd /k ipconfig/all
 
da's alleen de screenshot vd windows 7 pc veronderstel ik? Doe eens hetzelfde met de xp. Als er geen typeplaatjes op de apparatuur van telenet staat, post er dan eens een foto van. Ik heb ook telenet en afgaande op het type access point lijkt me dit al een oude installatie te zijn.
 
als je me geen info over de apparatuur kan geven, kan ik je ook niet verder helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan