Geen ondertiteling na converteren MKV

Status
Niet open voor verdere reacties.

BluetoothUSB

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Berichten
869
Hallo mensen,

Ik kijk heel graag Naruto Shippuden (een anime serie), en ik heb hier veel afleveringen van op mijn computer.
Ik stream ze graag naar mijn blu ray speler, en omdat deze geen mkv bestanden kan afspelen moet ik ze daarom naar mp4 converteren.
[Het beeldformaat blijft hetzelfde en er wordt niets uitgesneden]
Na dit gedaan te hebben is de ondertiteling weg (deze wordt niet weergegeven op het beeld) en deze staat er ook niet in als ik de video open met windows media player.
Dit is in de MKV wel het geval; hij laat de ondertiteling gewoon zien.
Ik heb geprobeerd om de MKV via een usb-stick af te spelen op de bluray speler, en dit werkte; helaas wederom zonder ondertiteling.
Weet iemand hoe ik mijn video goed kan converteren (software?) zodat deze ondertiteling ook mee geconverteerd wordt?
De afleveringen zijn moeilijk als mp4 bestanden te vinden op het internet..

Bij voorbaad dank,

BluetoothUSB
 
:) ALS ik je mag ook aanraden een app. '' WinAVI All-In-One Converteer '' met welke je gewoon een MKV op ( elk andere formaat ! ) ook bijv. VTS/ of DVD ) met super snelheid, en ook met subs. zonder moeite kan converteren ...:thumb: en met een zeer goede eind resultaat enz... maar het is ook niet gratis ...:(
Kijk FF, .... enkele reviews...:thumb: -->>http://top7videoconverter.com/en/review/winavi-all-in-one-converter/
 
Bedankt voor jullie antwoorden :)
Ik heb de freemakeversie gebruikt en hij werkt super! (nadeel is dat ik wel via USB moet kijken want de bestanden zijn iets te groot om te streamen = lags_maakt niet uit)
Ondertitling werkt weer!
Ik wist niet dat MKV bestanden een ondertitelingsbestand konden hebben, dacht dat het puur video was! Dus bedankt! nu kan ik ook begrijpen wat ik kijk, want mijn Japans is niet zo goed! :)
 
喜んでそれが動作し、楽しい時を過す :)
 
;) ぇ... ここ edmoor では非常に良い解決策を提供しています ! :thumb::D
 
En daarom is TS er ook blij mee ;)
 
:d Heerlijk gevoel als je iemand iets helpen kan ......toch ??:thumb::)言語を取得 helpmij. を nl !:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan