google chrome krijg extra balk, die wil ik kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
werkend met CG krijg ik nu voortaan onder de bladwijzerbalk een aparte balk met de ASK-zoekmachine en nog een boel. hoe krijg ik die weg?
 
:d Die Ask uit invoegtoepassingen ( oof uit all programma's en onderdelen ) verwijderen ?? :thumb:
ev. uit register ook :D
 
gc heeft niet optie invoegtapssingen, ik zie m in ieder geval niet
 
:confused: Hier heb je ook mooie tip dan, ...hoe je ASK verwijderen uit alle programma's kan ( via software dus ) lees ietsjes onderaan ..:)
http://pc-en-internet.infonu.nl/tips-en-tricks/90931-zo-verwijder-je-askcom-van-je-computer.html

Bijv. zoals: Citaat :
Bij Google Chrome kun je de door Ask.com overschreven instellingen als volgt aanpassen:
Klik op 'Google Chrome aanpassen en beheren'.
Vervang bij de 'Basisinstellingen' de Ask.com startpagina voor de startpagina van jouw keuze. In nieuwere versies van Chrome vormen de basisinstellingen geen afzonderlijk submenu meer.
Op dezelfde pagina kun je door te klikken op 'Zoekmachines' de zoekmachines van je voorkeur instellen.
 
Laatst bewerkt:
Staat de toolbar niet gewoon tussen je extensies in google chrome bij je instellingen?
En inderdaad zoals eerder aangegeven denk ik ook in de software lijst in configuratie scherm.
 
in die extensies vond ik m niet, wel via configuratiescherm: probleem is opgelost. dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan