Overstappen naar Ziggo alles in 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Perenboer

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2012
Berichten
14
Beste allemaal,

Ik wil eigenlijk overstappen naar Ziggo alles in 1 maar ik zit met een paar vragen.
Ik heb nu internet van Planet internet en heb hier ook een emailadres(.......@planet.nl) van kan ik na de overstap daar nog gebruik van maken of niet?
En behoud ik mijn telefoonnummer of krijg ik dan ook een ander nummer?

Alvast bedankt,

MVG Perenboer
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Je telefoonnummer kan mee maar de e-mail adres zal niet gaan.
 
Normaal gesproken is dat inderdaad zo maar er is ook een service waarbij je voor een zeer gering bedrag per maand je email adres gewoon kunt blijven gebruiken.
Als je dat ervoor over hebt, ga dan eens na of Planet (KPN) die service biedt.
 
Wij zijn overgestapt van Telfort naar Ziggo Alles-In-1. Mijn telfort adres blijft gewoon werken (geen extra kosten). Althans. Het ontvangen. Ik kan niks versturen maar kan nog steeds alles in Outlook of via Webmail van Telfort ontvangen. Wij hadden overigens eerst Tiscali. Dat is Telfort geworden. Maar zelfs als mensen het naar mijn Tiscali adres sturen ontvang ik het nog. Maar dan wel op mijn Telfort adres.

Of KPN ook zo werkt, geen idee. Oh kijk. Dit staat op de website:
http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/9013
 
Verzenden gaat wel lukken via ziggo.
Je moet in je mail account je uitgaande post veranderen in smtp.ziggo.nl

Wij zijn overgestapt van Telfort naar Ziggo Alles-In-1. Mijn telfort adres blijft gewoon werken (geen extra kosten). Althans. Het ontvangen. Ik kan niks versturen maar kan nog steeds alles in Outlook of via Webmail van Telfort ontvangen. Wij hadden overigens eerst Tiscali. Dat is Telfort geworden. Maar zelfs als mensen het naar mijn Tiscali adres sturen ontvang ik het nog. Maar dan wel op mijn Telfort adres.

Of KPN ook zo werkt, geen idee. Oh kijk. Dit staat op de website:
http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/9013
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan