Mp3 word niet gelezen, usb autoradio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Myrgill

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
2
Hallo,

Ik heb een autoradio met mp3 ondersteuning en Usb aansluiting. Regelmatig gebruik ik een usb-stick om lekker mn eigen liedjes af te spelen.
Normaal zonder problemen. Wanneer die een bestand tegenkomt die hij niet herkent, gaat hij gewoon door naar het volgende nummer.
Echter nu heb ik met collectie op de stick wat vernieuwd. en ineens stopt hij bij een bepaald nummer. Ik gok omdat hij hem niet kan lezen, maar vervolgens start hij weer bij het nr 1 ipv dat hij doorgaat met de lijst. Hierdoor kan ik dus de helft van de stick niet luisteren.

Nou begrijp ik wel, haal het bestand eraf en luister gewoon lekker door. Dat heb ik nu gedaan. Maar als ik het bestand verder bekijk en vergelijk met bestanden die hij wel gewoon leest, snap ik niet waarom hij moeite heeft met dit bestand. Misschien kunnen jullie me dat wel vertellen.
Er stonden nl meer nummers op die dit probleem veroorzaakte, maar die krijg ik er met mijn kunde dus niet uitgefilterd. mijn enige oplossing: In de auto 1 voor 1 de track starten, en opschrijven bij welk (afspeel)nr hij vastloopt, want hij leest dan ook de titels niet meer. Zo ben ik met 300 nummers dus wel even bezig, en de mogelijkheid is er dat ik op mijn pc dus meer van die bestanden heb staan die in de toekomst misschien ook een keer op de usb-stick belandden. Kortom: What's wrong with this file???

Het betrefd een mp3 bestand van 7,1 mb
Encoder: Logic Pro 8.0.2
Frequentie: 44100 Hz
Kanalen: Stereo
Bitwaarde: 320
VBR: Nee

Op de computer gebruik ik Mediamonkey, daarmee heb ik de eventueel aanwezige ID3v1 | ID3v2 | ID3v1 en v2 tags verwijderd.


Gr Myrgill
 
Laatst bewerkt:
Welke autoradio heb je, en heb je zelf ook al in de gebruiksaanwijzing gezocht of er wellicht iets instaat over de te gebruiken media.
Misschien ligt het aan de encoder die gebruikt is ..
 
Wat whittey zegt en controleer gelijk of je radio wel "Bitwaarde: 320" leest. :)
 
Hallo,

Ik weet nog steeds niet wat precies mis is met die files. Het lag niet aan de bitrate, andere bestanden met bitrate 320 worden wel gelezen. De radio is toch al een aantal jaren oud, ik kan de gebruikershandleiding niet vinden. Maar aangezien de files zo random zijn denk ik eerder dat er toch een glitch in de files zelf zit.
Ik ben namelijk wel ergens achter gekomen. Sommige files worden door WMP goed afgespeeld, maar als ik ze vervolgens afspeel op de pc met media monkey hoor ik een verschrikkelijke kraak, alsof er een box opgeblazen is (Overigens niet bij alle, ook weer random). Verhaal blijft verder hetzelfde, dus het lijkt wel alsof er toch ergens iets fout zit in de file.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan