Sims 3 disk wordt niet gelezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa000

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2011
Berichten
33
Ik heb de disk van de Sims 3 al een tijdje. Toen ik hem net had wou ik hem op mijn vaders computer installeren. Dat lukte niet. Nu doet hij het nog steeds niet. Als ik de disk erin doe, dan hoor ik dat de computer bezig is met lezen/laden, en dan hoor ik niks meer en gaat de computer gewoon verder alsof er geen disk in zit. Het werkt ook niet als ik naar Deze computer > (K:) Dvd-rw-station ga. Dan staat er ook niks. Met andere spellen die ik heb geinstalleerd op deze computer werkte het wel. En de Sims 3 disk werkt wel op mijn laptop. Hoe kan ik zorgen dat de Sims 3 het wel doet?


Hoop dat het genoeg informatie is ;)

Xxx
 
Laatst bewerkt:
Nee, want de disk werkt feilloos zonder enkele problemen op mijn laptop.

Hier wat info over de PC:


Microsoft Windows XP
Professional
Versie 2002
Service Pack 3

Geregistreerd op naam van:
Eigenaar
Geen
76396-640-0343632-23728

Computer:
AMD Sempron(tm) Processor
3000+
Kloksnelheid: 1.79 GHz, 704 MB
Extensie van fysiek adres
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De ene CD-rom speler is gevoeliger voor krassen en vuil dan de andere, dus het zegt niet zo heel veel dattie het in de ene wel doet en in de andere niet.
Kan het zijn dat het een DVD is en dat er in de pc van je vader een CD-rom speler zit i.p.v. een DVD-rom ?

Groeten Marcel
 
Hallo

Vervuilde leesoptiek ??? ---> zuiver maken liefst manueel oorstokje en "eau de cologne".

Uiteraard moet de lezer hiervoor te worden geopend.

In extremis kun je een reinigings c.d/d.v.d. gebruiken.

Gebruik een deftig exemplaar , met goede borsteltjes , en niet slechts enkele haartjes.

Let wel ... de reinigende werking is veel minder dan manueel zuiver maken , voor hetzelfde geld lukt het niet.

De ene lezer is veel gevoeliger voor vervuiling dan een ander merk.

Het komt ook voor dat een bepaald "merk" niet meer kan worden gelezen , terwijl het perfekt lukt met een ander merk...

Jammer dat er geen merk/typenr/ouderdom wordt vermeld van de probleemlezer ...

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan