AllShare fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

casper221

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Berichten
798
Mijn vader heeft een samsung smart tv en ben erachter gekomen dat je met allshare films foto's enz... kan streamen naar de tv.
Maar allshare geeft telkens deze errorKnipsel.JPG wat moet ik doen om te zorgen dat ik het wel kan streamen?
Ik heb het progje al een x opnieuw geinstalleert, maar heeft niet geholpen:(.
Heb ook al firewall en m'n virusscanner uitgezet.


Mvg, Casper
 
Laatst bewerkt:
Hoi Casper,

Je moet het apparaat waarop je wil afspelen (tv) toevoegen als 'vertrouwd'.
Ook in de router/modem is een optie om uPNP aan te zetten, dan word er automatisch een poort open gezet voor de toepassing.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor het snelle antwoord, maar hoe moet dat? ik mag namelijk van m'n vader niet in de router komen:(
 
Dan heb je een probleem denk ik.

Wat voor router heb je?

Ik ga er trouwens wel vanuit dat de tv verbonden is met het thuisnetwerk ?
 
Laatst bewerkt:
De tv is verbonden met de Wi-Fi, de router is de normale router die bij Kpn wordt geleverd
 
Dan zul je je pa toch moeten vragen om even een instelling te veranderen in de modem, het gaat hier om uPNP, niks gevaarlijks aan, firewall blijft zn werk gewoon zoals het hoort.
 
En als het fout gaat kan Kpn ons niet aanklagen dat we iets hebben gedaan?
 
Nee joh, uPNP staat voor universal Plug and Play, dat wil zeggen dat programma's toestemming krijgen om van internet gebruik te maken, zoals online spellen e.d.
Het zorgt ook ervoor dat je met het bestaande netwerk uit de voeten kan met allerlei verschillende apparaten, lees anders dit eens even door, of laat je pa dit lezen; http://computertotaal.nl/internet---netwerken/5423-makkelijker-thuisnetwerk-met-upnp.html

Mocht je toch problemen krijgen met KPN, mag je mij aansprakelijk stellen!!!:thumb:
 
oke, zal m'n vader het zo laten lezen. Hij is nu nog DWDD aan het kijken.
Alvast bedankt voor de nu-al-geleverde hulp:)

Mvg, Casper
 
M'n vader heeft het gelezen en een soort van goedgekeurd, maar hoe zet ik het aan/ gebruik ik het?
 
Hoi Casper,

Blij om te horen!
Als je het type modem kan doorgeven, maak ik een stappenplan voor je !
Dus merk en type graag.
 
Dit is het scherm van m'n router, weet verder ook niet het wachtwoord...Knipsel.JPG
 
Hoi Casper,

Als je het wachtwoord niet weet houdt het wel een beetje op he...
Voor zover ik weet is dit gewoon 'admin', 'KPN', 'kpn' of iets dergelijks. anders even proberen met blanco password..
 
Ik heb het ww van de router achterhaald en er een nieuw ww op gezet.
Maar ik ga nu weer een week naar m'n moeder, dau kan ik niet hier knutselen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan