Avermedia Game Capture HD: Geen Geluid Tijdens Opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmhelp

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2011
Berichten
142
Hallo Helpmij'ers,

Ik heb nu sinds een paar weken de avermedia game capture hd.
Alles bevalt me wel, op een paar dingen na:

Tijdens het opnemen is er geen geluid. Ik hoor niets uit de TV komen.
Als ik de video op de computer zet, en de video terug bekijk, het geluid doet het dan helemaal perfect!?

Het is gewoon irritant tijdens het filmen, vooral als je een game speelt zoals COD.

Kan iemand mij helpen?
Alvast Bedankt.

M.v.g,
Harmhelp
 
:confused: Avermedia Game Capture HD ken ik niet ....:( ik gebruik vaak, gewoon Camtasia Studio-TechSmith voor game captures te maken ( tijdens op PC gamen ! ) enz..enz... en met geluid had ik nooit problemen :d
Maar op andere kant ... jij bedoel game vanuit TV, ( tijdens op TV gamen toch ? ) .... capture maken ?? ( die heb nog nie gedaan ...:confused: ) ..
P.S. op YouTube heb je veel filmpjes welke met Camtasia Studio opgenomen zijn ...:thumb: en ook met perfecte geluid bij ...:)
 
Laatst bewerkt:
:confused: Avermedia Game Capture HD ken ik niet ....:( ik gebruik vaak, gewoon Camtasia Studio-TechSmith voor game captures te maken ( tijdens op PC gamen ! ) enz..enz... en met geluid had ik nooit problemen :d
Maar op andere kant ... jij bedoel game vanuit TV, ( tijdens op TV gamen toch ? ) .... capture maken ?? ( die heb nog nie gedaan ...:confused: ) ..
P.S. op YouTube heb je veel filmpjes welke met Camtasia Studio opgenomen zijn ...:thumb: en ook met perfecte geluid bij ...:)

Het is voor de XBOX/PLAYSTATION/WII
 
Staat gewoon in de gebruiksaanwijzing, pag. 9 & 21 (english)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan