Film niet helemaal op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roxanna

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2013
Berichten
2
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en ik zit met een probleem.Ik heb een film gemaakt in windows movie maker om hem vervolgens te kunnen branden in dvd mmaker. Heeft mijdan ook heel veel tijd gekost om die in elkaar te zetten. Nu is hij op een dvd gebrand en heeft hij niet alle clips gebrand dus ik krijg tussendoor zwarte stukken zonder beeld en geluid. En een clip zonder geluid. Wat moet ik doen om de film in zijn juiste geheel op de dvd te krijgen??? Het is ook niet een te geoot bestand.

Gr roxanna
 
Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Werk zelf niet met moviemaker, maar ik krijg hier het vermoeden dat mm niet helemaal goed met de bronbestanden overweg kon die nu zijn misgegaan. Of dat je bepaalde codecs mist waarmee die bronbestanden zijn gemaakt.
 
Hmmm raar. Als je Windows movie maker bestaand klaar is dan kan je de renderen naar een WMV. En dan kan je die WMV bestand gaan branden op een CD. Je hoeft daar geen programma voor te gebruiken. Als je Windows 7 hebt kan je dat gewoon ook met Windows verkenner doen als volgt:

Steek de LEGE CD in de computer en sleep daarna de WMV bestand naar de LEGE CD wacht even als je ze gesleept hebt, ga dan terug naar computer en klik dan rechts op de cd waar je de WMV bestand erop hebt gezet. Als je rechts hebt geklikt kijk dan even onderaan in de lijst er staat daar ergens ongeveer de volgende "Bestanden op het CD branden" klik daarop en dan komt er een venster die venster lijd jou verder.

PS: WMV staat voor Windows Media Video.
 
Ik heb geloof ik windows xp. Ik doe dit soort dingen op mijn oude laptop. Maar krijg ik dan wel het zelfde menu e.d. als ik het op een cd brand nee zeker?
 
Ik weet niet of je dan de zelfde menu krijgt :( Maar je kan eens IMGburn proberen hier mee kan je ook iets op CD:DVD branden.

Link: http://www.imgburn.com/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan