korrelige afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
1.680
Hallo,
Ik scande mijn logo in om voor andere doeleinden te gaan gebruiken
Ik gebruikte de hoogste resolutie (600dpi) voor het inscannen..
het resultaat is niet erg goed en hoe ik het via beeldbewerking kan verbeteren is me niet echt duidelijk (tenzij ik dat pixel per pixel moet doen

Wat stellen jullie, experts, me voor

Heel erg bedankt

JP
 

Bijlagen

  • Kine_logo.jpg
    Kine_logo.jpg
    76,2 KB · Weergaven: 61
:( Maar dat is pencil sketch en dat kan niet beter ...zo hoort te zijn :confused: of bedoel je wat anders ??? :(
heb je origin ? :) ?
 
Origineel is veeeeeel beter en dat heb ik inderdaad??? Achtergrond van de hand us normaal egaal grijs....
 
:confused: Je zei :

1.)- voor andere doeleinden ( ?? ) ...anders moet uitzien dus .. ( hoe ?? )
2.)- ik gebruikte de hoogste resolutie (600dpi) voor het in-scannen ( hoezo ? ) doordat anders uitzien moet ? ... weer hoezo ?:(
3.)- het resultaat is niet erg goed en hoe ik het via beeldbewerking ( ?:confused:? ) met wat en welke beeldbewerking programma heb je gedaan ?
wat en hoe probeerde je veranderen ??
Uiteindelijk je zei dat je origin wel, .. ook hebt ( ? ) hoezo host je niet die dan hier, en leg maar uit wat je er me wil ? en wat veranderen moet ? ... ofzo ...;)
 
Laatst bewerkt:
als je naar de hand in de rechter bovenhoek kijkt
Normaliter is dit een getekende hand op een mooi egaal grijze achtergrond
binnen de lijnen van de hand zelf is de achtergrond op de originele afbeelding ook egaal grijs
de lijnen van de hand (of de voet) zijn ook behoorlijk scherp getekend
dus
waarvoor wil ik dit gebruiken
Nu staat dat logo op afsprakenkaartjes
Ik wil dat ook bvb in mijn brieven zien verschijnen... vandaar dat ik wel een "scherpere" versie wil
Ik stel de scanner in op 600 scan het afsprakenkaartje en krijg dit resultaat
dus, ik wil het scherper, het grijs niet zo in "pixel-uitvoering", en de lijnen scherp afgelijnd, zoals het origineel
ik gebruikte Pixlr... maar heb ook elements
hosten.... snep dat niet, sorry, wat bedoel je daar mee?

Bedankt
JP
 
Hoosten betekend ook JPG/foto hier plaatsen ....:thumb:
Dus.... nu snap ik dat jij die grijze achtergronden achter die hand of voet NIET hebben ? ...:d:thumb: ooke dan dan ga ik nu ff wat met Corel Paint Shop wat proberen ( hoop dat lukt ) moet wel alles dezelfde blijven maar als een witte achtergrond he ? ....moment :) met origin JPG zou ik beter kunnen wat doen, maar oke als je nu die hebt ga ff die proberen ...
 
Laatst bewerkt:
jawel, jawel... wle de grijze achtergond, maar, mooi egaal...
ik probeer een foto op te sturen van het originele
 
:d Kijk FF bedoel je zoiets ? -- >> http://i46.tinypic.com/2nk5q8x.jpg
die kan je nu opslaan ...dat weet je ? :D
-----------------------
En ...... Uchm :confused: dat bedoelde ik niet op die manier een echte foto maken, die kan ik niet ( zoals jij dat gebruiken wil ) bewerken ...:confused: ik bedoelde of je dezelfde document niet met scanner in je PC krijgen kan ??
dan is pas een echte document welk bewerkt kan worden ......:D :thumb:
 
Laatst bewerkt:
durf bij na geen opmerking te geven.... fijn dat je me zover wil helpen
intussen heb je waarschijnlijk het origineel al gezien op een foto die ik meestuurden

de voet blijft wel korrelig, en wat "IN de hand zit" eigenlijk ook... nu is dat egaal grijs
in en rond de voet is dat een lichter grijs vierkant...

Zou dat kunnen??

Bedankt
JP
 
:) Deze is dus niet goed ?? --> http://i46.tinypic.com/2nk5q8x.jpg ...... weet je toch dat je die opslaan bij je kan ? ( in gev. dat je goed vind :D ) ...
ehm ....weet niet of je die scannen daar kan ? dan zou better zijn, .... en hier als een bijlage sturen... zoals ik zei die foto wat je nu hebt kan niet goed bewerkt worden, en dat je later gebruiken als een document kan ....:(
het is niet echt goed dat daar jouw tel nr...zichtbaar nu is ( iemand misbruiken kan dat :confused: verwijder die daar foto ) ik zou eindelijk willen aleen maar die jouw document zonder daar aanwezige text....Dan kan wel op juiste manier bewerken maar hoe dat moet doen weet je niet ...toch ??:confused: je kan bijv. die complete text in word bewerken/verwijderen, en aleen maar als document met die in hoekjes fotootjes laten staan ....
 
Laatst bewerkt:
:confused: Moet nu ff weg maar als ik terug ben ( half uurtje ofzo.. ) zal strakjes nog wat proberen ... en misschien lukt ..weet nog nie ...
 
is deze foto dan beter???
begrijp je vorige reactie niet al te goed... sorry hoot
Alvast, heel erg bedankt
JP
 

Bijlagen

  • foto(1).JPG
    foto(1).JPG
    32,7 KB · Weergaven: 45
Ben eerder terug phuhhh buiten is kkkkoudd :) ....
:confused: Nee zo is ook niet goed ( die kan niet bewerken en later als document gebruiken ) ...die zal beter zijn dat je met scanner in je PC scant en als scan/jpg extensie hier plaatst ... marja ....
oke laat maar, ik ga nu nog eens wat proberen ...en als maar lukt zal mooi zijn ....:( anders weet nie meer hoe zal beter kunnen helpen ...:(
 
Wat ik je stuurde is een scan van het kaartje! Kan niet beter vrees ik!
 
:) Heh nee dat is geen scan die heb je met of mobieltje of met fotoap. gemaakt ...:( maar laat maar ik bedoelde ook dat ik aleen maar een echte document ( als je die zal kunnen hebben ) zonder al die daar text op misschien en ongv. juiste manier kunnen bewerken ... hier heb ik weer wat geprobeert kijk of je vind wat ....:( anders of meer kan ik nie doen ...:( klik die bijlage te downloaden of je klik op link om te downloaden ...wat je makelijker vind ...:thumb:
http://i49.tinypic.com/wuf8mf.jpg / http://tinypic.com/r/wuf8mf/6
 

Bijlagen

  • DOC.jpg
    DOC.jpg
    64,6 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Wat ik in het eerste bericht meestuurde was de scan!!! Kan je de hand en de voet maken zoals op de foto of lukt dat niet? Alvast bedankt voor je moeite! JP
 
:confused: Nee sorry helaas kan niet beter of meer doen ... sorry ...:( dat ik in handen orig. document heb ( en dat is kopie toch ? :confused: ) dan misschien wel, maar anders op die hier manier ...meer kan niet doen...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan