Videobewerkingssoftware loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steffi23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2013
Berichten
2
Hoi,

De afgelopen jaren heb ik steeds Windows Live Movie Maker gebruikt om mijn films te bewerken maar nu loopt deze steeds vast. Ik gebruik .MTS-bestanden en heb hier een codec voor gedownload, ik kan ze dus afspelen in Media Player en Movie Maker. Ik heb Pinnacle Studio 15 HD gedownload maar ook dit programma loopt steeds vast zodra ik bijvoorbeeld muziek wil toevoegen. Volgens mij ligt het dus aan mijn computer en niet aan de software. Wie kan mij vertellen waar dit probleem door veroorzaakt wordt? Ik heb geen andere programma's open staan. Hier nog wat specificaties:

Computer: Acer Aspire M1800
Processor: Pentium(R) Dual-Core EPU E5400
RAM-geheugen: 4 GB
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium

Alle tips zijn welkom!

Steffi
 
misschien moet je wat opdrachten uitzetten want ik denk dat Windows Live Movie maker best veel gebruikt.
(>CTRL + ALT + Delete > taakbeheer starten) als het goed is opent er een venstertje met de dingen die uitgevoerd worden je kan dingen uit zetten etc. Let wel op dat je geen Windows dingen uitzet anders valt je Computer uit. Dingen als Skype of Flash kan je beter uitzetten wanneer je Windows Live Movie maker gebruikt.
 
Probleem is opgelost; Windows opnieuw geïnstalleerd en met ChrisPC Free Video Converter .MTS-bestanden omgezet naar MP4-bestanden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan