Films.. Hoe maken ze het..

Status
Niet open voor verdere reacties.

SamirAlieev

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2011
Berichten
99
Beste leden,

Ik ben onwijs benieuwd naar de programma's waarmee ze filmen editten, ik heb ook ervaring met after effect en sony vegas maar sony vegas is niet echt z'n programma voor visual effect en bij after effects kan je nie een HEEL film importeren...
Weet iemand hier meer over? Of hebben jullie een link naar filmpjes?
Ps wat ik ook wil weten is hoe ze met een green screen heel ander bewegende achtergronden geven.. Nogmaals ik weet er wel veel over maar op kleine schaal.. Dus thuis editte ik mezelf voor green screen maar dan bv met een plaatje achter me.
 
After effects(adobe AE) is ook niet bedoeld om films te editen, korte stukken waar special effects in wil toepassen maak je hiermee en voegt ze vervolgens in een edit program. in mijn geval Adobe premiere (adobe PR).
(adobe is vrij prijzig en zeker te moeilijk voor een beginner, begin eerst eens met een betaalbaar edit programma zoals b.v. Pinnacle studio)
Greenscreen : film iemand of onderwerp voor een groene achtergrond, zet dit op tijdlijn 2 en pas de filter greenscreen toe.
zet vervolgens een video (van b.v. een drukke straat) op tijdlijn 1
Het resultaat zal zijn dat die iemand of onderwerp zich nu in een drukke straat bevindt
Video bewerking vereist wel een krachtige pc om het een beetje gladjes te laten verlopen
 
Bedankt voor je reactie,

Het klopt allemaal wat je zegt..
Dit wist ik al..

Maar ik praat echt op grote schalen zoals VFX ,3d animating waarmee ze films maken tegenwoordig kijk maar naar the hobbit .. Hoe hebben ze bijvoorbeeld azog (als het goed is heet hij zo) gemaakt.. Met 3D animator en dan met behulp van sensoren spiertjes gelicht in de geanimeted figuur.. Mijn vraag is weet iemand de programma's waarmee ze zulke dingen doen
 
Laatst bewerkt:
;) Ik ben bijna overtuigt dat jij zelf zoiets, ... en exact dezelfde namaken kan met '' Cinema 4D Studio '' .. Op YouTube kan je zeer veel tips & trucs over kijken ..:d:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Cinema 4D studio ken ik ook al :p heb ik ook gebruikt,

Ik geef jullie een voorbeeld: https://www.google.nl/url?sa=i&rct=...u6spTV8LJWkVXIDANTb_NXrg&ust=1364417547755320

of: https://www.google.nl/url?sa=i&rct=...u6spTV8LJWkVXIDANTb_NXrg&ust=1364417547755320


hoe hebben ze de achtergrond zo realistische kunnen maken? echt ongelofelijk..


Ik zoek echt heel lang een filmpje waarbij een professionele achter zijn computer zit en het ons op zulke grote schalen uitlegt en niet met een simpele afbeelding als achtergrond
 
Laatst bewerkt:
:) heh volgens mij, ... zoiets kan je ook met ongv. '' Vue Science Fiction '' software ...:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan