Paintshop Pr0 X5

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Bij opstarten verschijnen onderaan uit afbeeldingen de aldaar opgeslagen PDF bestanden automatisch. Geen foto's etc. Als ik ze verwijder dan verdwijnen ze ook uit afbeeldingen de prullenbak in. Hoe kan ik voorkomen dat deze nutteloze actie steeds maar weer plaatsvindt???
 
:d Bij Voorkeuren ( instellingen dus ...) en dan bij Standaardstartwerkruimte geef je ( vink je aan ! ) alleen maar volledige editor aan, en bij PhotoDownloader vink maar ALLES uit ! ...:thumb::d en HER-start je nu PSP ....
 
Laatst bewerkt:
Zie beiden nergens toepasbaar of staan ??
 
:( In ieder geval bij instellingen ( Voorkeuren ) moet je wel die twee optie kunnen vinden (sorry maar ik heb nu vergelijkt met mijn PSPX3 :confused: ) photodownloader en volledige editor en vervolgens zo aan-/-uit-vinken ....:confused:
twee weken geleden heb ik PSPX5 gehad en moest ik die DE-installeren, .... door mij bewerking's benodigdheden vind ik toch PSPX3 veel en veel beter ...:confused:

Uiteindelijk moet ik je toch vragen, .... hebben we hier over Corel Paintshop Photo pro. of wat anders, .... van Adobe iets ???
kf1v11.jpg
Klik maar gewoon zo en kom je dan bij ''Standaardstartwerkruimte'' instellingen ...
 
Laatst bewerkt:
Goh,da's ook veranderd sinds het niet meer van JASC is.
Men heeft wel goed bij photoshop in de keuken zitten kijken.
 
:d Jeh ik was ook ooit helemaal dol op Jasc PhotoShop ( PaintShop ) v.....8 ..:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan