Wie wil de acterrond van deze foto verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessehuta

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
167
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil het wel voor je doen, alleen als ik het naar je verstuur krijg je er wel een witte achtergrond achter. Als je een specifieke kleur doorgeeft dan zet ik die er achter voor je.

Mvg, Casper
 
Casper, met welk programma ga jij de achtergrond weghalen?
Gokje: Photoshop of Photoshop Elements. Als je tevreden bent over het resultaat, verklein je het canvas, zodat je enkel de vrachtwagen over houdt, met zo weinig mogelijk achtergrond. Die achtergrond is op dat moment doorzichtig. Sla dat resultaat dan op als .png bestand. Dan blijft de achtergrond doorzichtig.
Als je hem opslaat als .jpg bestand, dan krijg je inderdaad een witte achtergrond en dat wil de vraagsteller juist niet.

Vraag aan Jessehuta: moet die vrachtwagen scheef blijven staan, of moet hij (door Casper?) even rechtop worden gezet?
 
Hallo Casper, bedankt! Een rode kleur (Zie foto voor precieze kleur) 1000 x dank!

Groeten Jesserrood.JPG
 
Dit is wat ik nu heb, zal ik de rode achtergrond erachter zetten?vrachtwagen probeer.jpg
 
Hier is tie:) ik hoop dat je hem mooi vindttruck.jpg
Het is een JPG bestand, als je hem in een ander bestandstype wilt, moet je even zeggen welke oke?

Groetjes, Casper
 
Oke, als je hem hebt geplaatst, geef je me dan een linkie:p ben benieuwd.

Fijn dat ik je zo snel kon helpen.
Vergeet niet op de "vraag opgelost" knop te klikken;)

groetjes
 
Casper, zou je als je wilt ook deze 2 laatste foto's zo kunnen maken? Dankjewel alvastcra.jpgpal.jpg!
 
Hoi Casper, neem de tijd maar hoor, ik wou eigenlijk morgen verder alleen is er wat tussengekomen dus ik ga volgende week weer verder, dus doe maar rustig aan! Wat bedoel je met uitgeknipt? Bvd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan