Wie wil voor mij deze achtergrond verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessehuta

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
167
Hallo, wie wil voor mij de achtergrond van deze VW Crafterbus verwijderen en een rode kleur op de achtergrond toevoegen, mij lukt het niet zo goed.
Alvast bedankt! Groeten Jesse cra.jpgrood.JPG
 
Oja, misschien is de rode kleur te laag, hier een hogere: rrood.JPG

Groeten Jesse
 
Het lijkt me vriendelijker als je even op Casper wacht die al voor je bezig is geweest en aan wie je dezelfde vraag hebt gesteld met nog een andere foto erbij.
 
Oh ik wist niet dat Casper al bezig was :) want ik wou de foto's zo snel mogelijk hebben en ik zag dat hij niet meer online was, snappie?
 
:d misschien zoiets ??? :)
i50i7c.jpg
ongv. zo ? -->>
20576th.jpg
...:p zoek maar 3/4 verschillen !
moet die verspiegeling ook weg ??:)
 
Laatst bewerkt:
Mooi, met welk programma doe je dat? Zou je die zwarte schuine rand onder de bus bij de wielen weg kunnen helen? Bvd
 
:) Ach tjonge ...zoo makkelijk is dat......ALS ik je vertel dan kan je op grond vallen van het lachen:D ....:thumb:
Ik heb deze keer met Corel PaintShop pro. alles gemaakt, ... maar er zijn tig talen andere manieren en somige kan je zelf heer erg goed gebruiken enz...
bij CPS gebruik je gewoon wisser en achtergrond wisser, en creatie dus sla je op als transparant welke je vervolgens plakt op die rooie achtergrond, .... en verspiegeling verwijder je ( nu op die auto ) gewoon met krassenverwijderaar...
P.S. die kan veel mooier gedaan worden, ....heb ik zomaar beetje te vlug voor je gedaan ...:thumb:;)
14ihabc.jpg
...zonder zwarte rand en met verspiegelling bedoel ik die hek en lantaarn pal dat je in raam ziet en die klein driehoek stukje op ruit raam ..enz..
 
Laatst bewerkt:
Ga deze voorzien van een slotje, in de link van mijn collega naar een zelfde soort vraag hierboven staat ook uitgelegd hoe je dit voor elkaar kan krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan