Wie kan en wil er voor mij 3 internet videos downloaden en toesturen via wetransfer??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suchard

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2011
Berichten
140
Het lukt mijzelf niet om 3 internet video fragmenten te downloaden van internet.

Ik heb al de hele dag zitten klooien, heb verschillende programma's gedownload (dat is wel gelukt ;-)) heb Quicktime pro aangeschaft, maar krijg steeds de melding "de url is niet geldig".

Dus mijn verzoek of er hier iemand heel handig is met rippen/downloaden/opslaan of hoe het ook mag heten.

En bereid is deze naar mij te versturen via wetransfer.

Zo ja, dan meld ik me weer met de url's en de andere info.

damsel in distress
 
Dat wil ik wel voor je proberen.
Waar gaat het om?
 
Dat zou super zijn. Zou ze graag op mijn eigen computer bewaren, voor het geval de link verwijderd wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb van alles geprobeerd met de dingen die ik er normaal voor gebruik maar het wil mij ook niet lukken, sorry.
Wellicht dat iemand anders nog een idee heeft.
 
:) Een achter ander helemaal afspelen ....en bij Temporaty Internet files haal je die uit als een cookie flash video bestand ( later naar AVI of wat anders omzetten ) ...zal moeten lukken ...:thumb:
of anders probeer maar met --->> http://keepvid.com/ je moet alleen maar Video-Url inbrengen en rest komt vanzelf ....:)
 
Laatst bewerkt:
Hallo Suchard,

Het is mij in ieder geval gelukt de tweede en derde video redelijk eenvoudig (met zoeken in de broncode) voor je te downloaden.


EDIT: Lees net dat je ze verzonden wil hebben via WeTransfer. Prima, maar dan moet ik wel je e-mailadres hebben... :d
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Tobias,

Ik kon alleen de broncode van het jeugdjournaal vinden, maar ook daar kreeg ik steeds een foutmelding.

Echt superbedankt!!!! via Dropbox kan het ook.

Als iemand nog raad weet met dit fimpje dan is het compleet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste mensen, het is ook helemaal niet toegestaan deze uitzendingen te downloaden. De omroepen doen het niet voor niks zo lastig mogelijk maken hè.
Er rust gewoon auteurs recht op. Derhalve sluit ik deze vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan