Gratis films downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bacspin98

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2013
Berichten
9
Beste mensen ik wil films gaan downloaden maar ik weet niet welk programma ik er voor nodig heb of
Welke site ik moet gebruiken dus willen jullie mij helpen

Alvast bedankt
 
Hallo,

Misschien is Spotnet wel wat.
Werkt op de zelfde manier als GrabIt dat hierboven werd beschreven, maar zoekt de "spots" zelf, en kan ze ook gelijk downloaden.

Pas wel op: sommige internet providers bieden een gratis nieuwsserver aan (zoals KPN) maar geven dan weinig dagen retentie. (dat houd in hoe oud de spots mogen zijn voordat je ze niet meer kan downloaden)
Daarom is een pay-server aan te raden. (hiervoor betaal je een bepaald bedrag om te kunnen downloaden. Vaak zijn payservers een stuk sneller dan de gratis servers die providers bieden.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes,
Woellie123
 
Dag Bacspin98,
Welkom op het forum.
Het is dus zo dat ik ook wel eens een gratis film heb gedownload, deze heb ik op het domein *KNIP*kunnen vinden. Zo is er steeds wel een snelle aanbieder maar dat verandert van moment tot moment. Omdat je zult willen weten wat je aan het downloaden bent wil ik je de speler KMPlayer aanraden. Deze kan namelijk al een filmbestand afspelen terwijl deze nog gedownload wordt (zo ver als de download bij aanvang is). Afspelen van beschadigde bestanden kan deze speler dus ook. Veel spelers blijven dan op zwart. Niet altijd zie je aan de bestandsnaam of omschrijving van wat voor kwaliteit de film is. Bij *KNIP*kan je de bestanden trouwens ook eerst afspelen. *KNIP* heeft niet altijd de snelheid van 900 kB/sec maar staat wel meerdere downloads tegelijkertijd toe. Zo krijg je natuurlijk het gemakkelijkste toch bestanden binnen. Ik ben benieuwd naar de andere manieren maar methodes waarbij je zelf ook iets beschikbaar moet stellen zijn dus verboden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag verplaatst naar multimedia diversen, vroeg me al af wat dit met dvd/recorders te maken had.
 
Ik gebruik altijd utorrent en gebruik daarbij een proxy van *knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
utorrent je kunt van velen sites torrents halen de beste is alleen geblokkeerd maar daar kun je nog op
 
Eerst uTorrent downloaden via *KNIP* , en installeer het. Ga dan naar *KNIP* en typ de film in die je wilt downloaden, klik 'search' en (als die er is) klik op de eerste zoekresultaat. Dan zie je allemaal sites waar je het kan downloaden, dat is meestal *KNIP* of *KNIP*. Klik op 1 van die 2. Dan zie je bij 'torrentcrazy' bovenaan 'Download Torrent', klik daarop. Of bij Bitsnoop klik aan de rechterkant 'Download Torrent'
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er worden niet voor niets hint, door collega moderatoren verwijderd. Tevens is het niet nodig het eerste bericht te citeren.
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen, heb mijzelf maar eens geregistreerd want ik kwam op de ene of andere manier hier terecht. Ik download films of stream ze op *KNIP* Dat is gratis, je hebt geen enkele sofwtare nodig en sterker nog, je hoeft niet eens te downloaden, je kunt ze gewoon kijken. Ok, er is wel eens een pop up maar ja, als je een blokker hebt heb je daar helemaal geen last. Wat ik begrijp betalen de advertenties die site en dat komt ons dus alleen maar ten goede. Het mooiste is dat het helemaal legaal is. Je mag gratis films downloaden, daar heb je al rechten voor betaald het moment dat je een lege dvd hebt gekocht. Dat heet de thuiskopie regeling. Je mag ook een film streamen want je moet weten of de kwaliteit wel helemaal is zoals je het hebben wilt, net zoals je vroeger eerst een plaatje kon luisteren voor je die kocht. Dus vergeet dure software of abonnementen of services die alleen oude meuk verhuren. Die site waar ik het hierboven over heb is top. En gratis. En legaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op het forum WandyArhol.
Tot waar in jou reactie klopt het verhaal eigenlijk. Dit zijn geen gratis films en je hebt natuurlijk geen recht op een dure nieuwe film omdat, misschien wel iemand anders, een iets duurder DVD'tje of harde schijf gekocht heeft. Die kopieer heffing werd ingesteld om nog enigszins iets te gaan vergoeden van de schade die het bestaan van deze media indirect veroorzaakt.

Natuurlijk is het bekijken van een film niet het zelfde als deze uitproberen. Filmmaatschappijen voorzien zelf al in het maken van trailers waarin je kan zien waar het over gaat en buiten hun om een samenvatting maken en publiceren mag dan dus zelfs niet eens.

Dergelijke websites bestaan niet alleen van reclames of vergoeding voor het hebben van aanbod op Internet. Zij sturen je vaak door naar sites waar je wél betalen moet en maken deze sites dus bekend. Ze doen dat met films waar ze niet voor betalen omdat ze in verre landen gevestigd zijn en ongrijpbaar blijven zolang ze zich niet uitdrukkelijk op publiek in westerse landen, met een betere wetgeving, richten.

Je bent in Nederland gedoogd wanneer je het hebben en bekijken van films helemaal voor jezelf houdt. Ik had er heel wat voor over wanneer we de rechten op alle films en alle muziek konden afkopen in plaats dat deze "vluchtig" zijn en verloren gaan met oude videobanden en het bekrassen van een schijfje. De site die je noemt is de oplossing in ieder geval niet. Nu zien we straks ook nog iemand in een auto van een half miljoen rijden die er eigenlijk geen recht op heeft.
 
@wandyarhol
Welkom op Helpmij.nl :thumb:
Heb de niet toegestane link verwijderd uit je bericht.
Tevens stellen we het niet op prijs te reageren op topics ouder als 3 maanden i.v.m. relevantie.

Succes verder op het forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan