Wissen van overtollige muziek.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwarsligger

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2011
Berichten
56
Beste forum
ik ben bezig met muziek te wissen, die er dubbel op staan, en na enkele keren kwam er op het tabel te staan of ik ze ook uit de computer wou verwijderen. Zo ja dan moest ik op verwijderen klikken.
Dat heb ik gedaan en nu ben ik de tabel ook kwijt, als ik nu op wissen druk heb ik geen keuze meer
en verdwijnd meteen. Maar de muziek blijft op de harde schijf staan. Hoe kan ik de tabel weer terug
krijgen zoals het hoort te zijn.
Wacht gaarne op de oplossing.
Dwarsligger.
 
Ik zie dat je dit onderwerp hebt staan bij word. Is die tabel in word gemaakt. Zit er niets meer in je prullenbak, dan items terugzetten als dat nog kan. Kun je nog iets met systeemherstel doen. Het is maar een idee.
 
@Dwarsligger Tekst in hoofdletters komt over als schreeuwen, ik zou zeggen probeer het nog eens. Bovendien heeft dit niets te maken met Word. Topic verplaatst.
 
Heb je de map muziek niet meer in je bibliotheek? Ik snap het niet helemaal. En kun je de tabel niet meer zichtbaar maken. Probeer die rechtermuisknop eens. Zichtbaar en verbergen zie je daar staan als het goed is. Heb je systeemherstel al geprobeerd. Hier gaf je geen antwoord op.
 
beste manamana
heb de oplossing gevonden, bij opties, ik had muziek uit de computer verwijderen niet aanstaan.
Daarom kwam dat keuze plaatje niet meer te voorschijn, nu ik voor verwijderen heb blauw gemaakt is alles weer goed.
Nu kan ik weer gewoon kiezen tussen verwijderen ja of nee.
hartelijke groeten dwarsligger.
 
Oh oke dat is mooi opgelost. Jij ook bedankt. Groetjes manamana. :thumb: ;) Zet je a.u.b. je bericht als opgelost in de blauwe balk in je eerste bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan