MP3 speelt vertraagt af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin12th

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Berichten
69
Hallo ik ben een muziekliefhebber en heb dan ook op mijn pc een verzameling MP3 bestanden.
Nu sinds een paar maanden is het zo dat de MP3's haperen. In eerste instantie speelt het goed maar dan vetraagt het net als of je een plateau van een platenspeler afremt
tidens afspelen (ik heb dat tijdperk bewust meegemaakt:D ). In eerste instantie dacht ik aan virus scanner wat geheugen gebruikte maar dat was niet de oorzaak. Ook heb ik alle programma's gesloten zonder resultaat. Ook verschillende players geprobeerd.Internet uitgeschakeld was het ook al niet. Wat nu, het is vreselijk irritant. Ik heb het slechts op een conmputer een desktop met windows 7.

Wie weet raad?

Alvast bedankt Robin
 
Dus als ik het goed begrijp spelen de MP3's alleen op 1 specifieke pc slecht af? Heb je al geprobeerd de stekkers/aansluitingen achterop de pc schoon te maken? Drivers geherinstalleerd van je onboard geluidskaart?
 
Hoi Andreazz,

Nee nog niet maar ga ik nu doen ik heb overigens geen on board geluidskaart maar een kaartje bijgestoken omdat ik het geluid toen niet zo goed vond. Maar ga wel de drivers daarvan opnieuw installeren.
Je hoort van mij bedankt voor je reactie,

Robin
 
How simple

Beste Andreazz,

Ik heb jouw advies opgevolgd nadat ik de driver van de geluidskaart opnieuw geïnstalleerd heb, heb ik daarna een uur muziek geluisterd zonder het vervelende euvel te ervaren. Het lijkt erop dat het opgelost is.

:thumb: thxx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan