Windows Movie Maker zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maki209

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2013
Berichten
22
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een filmpje gemaakt met mijn iPhone. Dat filmpje wilde ik dan gaan bewerken in WMM. Wanneer ik het filmpje importeerde in WMM zag ik in de rechterhelft van het scherm wel de miniatuur van het filmpje, maar links in de videospeler zie ik enkel een zwart scherm. Ik dacht dat het misschien aan de bestandsindeling was (.mov) dus converteerde ik het filmpje naar .avi, maar dat het net hetzelfde resultaat. Het geluid hoor ik echter wel.

Als test importeerde ik dan een voorbeeld-video van windows die standaard op windows 7 zit, maar ook daar bleef het scherm zwart, hoorde ik het geluid en zag ik rechts de miniatuur.

Na wat Google-werk vond ik de tip om via het configuratiescherm alle Windows Live Essentials-programma's te herstellen. Dat heb ik ook gedaan, maar alweer zonder resultaat.

Wat zou het probleem precies kunnen zijn en hoe valt het op te lossen?

Alvast bedankt!

(PS: in een vroegere versie van WMM had je onderaan het scherm een duidelijk story-board, maar dat vind ik niet terug in deze versie, is dat verdwenen of zit het gewoon ergens verborgen?)
(PPS: WMM versie 2011 volgens 'over WMM' )
 
Hoi Maki209,

Ik zou dan andere software zoeken. Er zijn veel betaalde programma's. Er zijn een paar programma's die wel gratis zijn maar misschien een beetje overpowered voor een filmpje van een iPhone of ze zijn te moeilijk in het gebruik. Mocht je vaker video's willen maken zou ik hier wel naar kijken. Een gratis programma is bijvoorbeeld "Lightworks" en anders raad ik je aan om op youtube te zoeken op "Sony Vegas Pro Crack" Als je deze stappen volgt zal dit werken. Er zijn op Youtube ook genoeg filmpjes te vinden hoe dit programma werkt. Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan