Avi's samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mack2000

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Berichten
22
Wie heeft ervaring met het samenvoegen van avi's?
Met welk freeware programma kan ik meerdere avi's samenvoegen tot één groot avi-bestand?
 
Beide programma's gaan over het converteren van avi naar ....
Heb ik dat goed? Want dan heb ik er niet zoveel aan, want mijn vraag gaat niet over het converteren van avi's, maar over het samenvoegen van meerdere avi's tot één avi-bestand
 
:) Maar als je ze samenvoegt ( je kan zelf's ondertittel ook toevoegen ! ) je hoef ze niet per se naar en ander formaat converteren ....kan je ze weer als een grote AVI opslaan ...:d:thumb:;) dus....heb je wel wat aan :thumb:
------------------
P.S. Lees maar eigenschappen op google eerst ( of gewoon rond op Internet ) ..en als je niets van vind', zeg pas dan ...dat je niets van hebt .....:D
--------------
Je kan nog altijd VirtualDub ook gebruiken ......:D
 
Laatst bewerkt:
Als je meerdere gelijksoortige avi's wilt samenvoegen kun je het beste HIER even kijken.
 
@ ROYONIX
Dank voor je les.
Niet iedereen heeft hetzelfde "PC- niveau". Maar een echte helper heeft dat altijd in zijn gedachte. Nogmaals mijn dank.
Zou je de PS regel nog eens kunnen uitleggen?

@zx81
Fijne oplossing, die werkt prima.
 
mack2000 : = Citaat: Zou je de PS regel nog eens kunnen uitleggen?

:d Net zoals ik ook daarboven uitgelegd heb ( heb je dat überhaupt gezien ?? ) staat dat gratis is, plus je kan mee wat je zelf eist, ... plus ondertitels toevoegen je kan, en veel en veel meer nog ...:d:thumb:
Maar het oplossing van zx81 werkt ook prima en op die manier jouw probleem ook opgelost is ....:thumb: ..... Dus jij blij, / Ike blij / en ook zx81 blij :thumb:

P.S.->.......zou jij ook?? nog eens jouw gehaaste term kunnen uitleggen ? ->''heb ik er niet zoveel aan''??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan