Google chrome geschiedenis wissen bij afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
die kende ik al maar het gaat om automatisch wissen bij afsluiten
bij de gewone google kan je dat instellen maar kan dat hier ook ergens?
 
Dat dacht ik al dat je die kende, alleen in je eerste vraag stond geen automatisch, maar dat maakt niet uit. Het gaat ook niet tenzij je dit doet.

Google Chrome mist die mogelijkheid om bij het afsluiten van de browser automatisch de zoekgeschiedenis te verwijderen. Click&Clean voegt deze ontbrekende functie aan Chrome toe. Klik op het gereedschapssleuteltje / Opties / Extensies / Meer extensies ophalen. Klik dan in het zoekvenster en zoek op Clean. Click&Clean wordt meteen gevonden. Klik dan op Toev. aan Chrome en bevestig met Installeren. Ga terug naar de Extensies en klik bij Click&Clean op Opties. Klik op Clear Private Data when Browser Closes en haal het vinkje weg bij Disabled. Klik op het plusje voor Chrome en zet vinkjes bij de gegevens die je automatisch wilt verwijderen bij het sluiten van Chrome. Als je dan klaar bent, sluit je het tabblad. De opties zijn nu bewaard. Probeer die eens.
 
ik kan bij extensies geen "opties" vinden dus zal ik wel verkeerd zoeken.
 
doe ctrl + shift + n en dan heb je een anoniem venster, dan hoef je ook niks te wissen :)
 
Lees nog eens rustig door bij mij lukt het wel en type wat in de rode cirkel staan en geef een enter. Clickandclean.JPG
 
lees ipv opties instellingen en je komt er wel volgens de stappen in post 4 van manamana..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan