iPod Touch 2G Herstellen na jailbreak werkt niet!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

retep55

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2012
Berichten
8
Ik heb de Ipod touch 2g van mijn dochter opnieuw willen instellen via Stel opnieuw in op mijn Ipod .
Alleen nu is volgens mij alles vast gelopen.
Het beginscherm toont allen nog maar het jailbreak logo.
Aansluiten op ITunes werkt helaas ook niet.(Ipod word niet herkent)
Wie weet hoe ik de iPod kan herstellen want ik heb een zeer verdrietig kind.

bedankt alvast.
 
Zet je ipod uit. Sluit hem aan op de computer. Houdt de home knop en de sleep/wake knop (knop op de bovenkant) tegelijk in. Nu krijg je een melding dat je in recovery mode zit van de ipod.
 
De home en sleep/wake knop moeten voor een redelijke tijd worden ingehouden. Ook pakt waarschijnlijk je computer je ipod niet heel snel (heb zelf een iphone 4 en die pakt mijn pc ook niet beplaad op een razend tempo). Het scherm moet ook zwart zijn lijk alsof hij uit staat maar zit eigenlijk in een andere mode.
 
Als ik de iPod aan sluit op ITunes dan krijg ik het Apple logo en daarna het jailbreak logo en dan slaat die vast.
 
nu gebeurt er toch iets krijg op het scherm van de Ipod een kabeltje te zien en Itunes
 
Nu kun je je ipod zien in itunes en kun je hem terug zetten naar de fabrieksinstellingen
 
Kijk fantastisch als hij klaar is staat hij helemaal fris en is het net als of je hem uit de doos haalt (qua software dan). Het herstellen kan wel even duren althans het duurde bij mij wel een lange tijd maar het herstellen deed ik dan ook op een redelijk oude laptop met een wat tragere internet verbinding. In ieder geval veel plezier ermee.
 
Je hebt iemand erg blij gemaakt en mij ook .
Mocht er toch nog wat voorvallen dan meld ik mij hier weer.

Super bedankt zegt mijn dochter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan