Internet radio Akai geluid kraakt (maar niet overal)

Status
Niet open voor verdere reacties.

elrosso

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Berichten
82
Ik heb een internetradio waar ik tevreden over ben. Thuis geeft deze goed geluid. Maar op kantoor zit er een "kraak" in het geluid. Wanneer de radio wordt aangezet is er niets te horen. Totdat er een zender wordt geselecteerd. De "kraak" wordt niet harder wanneer het volume wordt opgedraaid maar blijft wel bestaan. Vooral te horen wanneer er stiltes vallen tussen het praten door of bij zachte muziek.

Iemand die mij tips kan geven? hoe kan ik het beste mijn router eventueel beter afstellen?

Dank voor de hulp.
 
:) Je zei : -> Thuis geeft deze goed geluid. Maar op kantoor zit er een "kraak" ..... dus...op kantoor zal je moeten oorzaak van krakende geluid vinden, en geen thuis die heeft niets met jouw router thuis te maken ...;)
Bijv. audio kaart updaten ( nieuwe audiodriver ? ) ofzo ....:)

P.S. Denk jij dat toch aan router ligt ??? :( ...misschien dan ev. router resetten ... :D ?
 
Laatst bewerkt:
Tjonge jonge ROYONIX, Nederlandse zinsbouw is niet je sterkste kant...

@elrosso kijk eerst eens of er elektrische kabels of iets dergelijks dicht bij de internet radio liggen, kijk ook of het signaal van de router niet geblokkeerd word door metalen kasten of iets dergelijks. Kijk ook eens naar de sterkte van het internet signaal op de locatie van de radio.
 
Citaat:
PBakker ->

Tjonge jonge ROYONIX, Nederlandse zinsbouw is niet je sterkste kant...


:D heh .... tjonge jonge en ..... P..Bakker
Nu is geen gelegenheid voor jouwe NL deskundige uitspraak lessen ( waarschijnlijk je ook deskundig of goed in bent dat weet niet ... en zoiets of jou persoonlijke mening over, interesseert me totaal niet :( ), maar zoals je ziet ( hoop ik ?:( ) ....over zgnm. Internet radio krakende geluid, .....thema is ;) ...heb jij ooit forum regels gelezen ???:(

P.S. Ik ken jouw taal maar jij mijn zal je nooit kunnen leren ...is het zoiets niet iets wat je paradox noemen kan ????:D
 
Laatst bewerkt:
@Royonix
Ik spreek, lees en schrijf Nederlands Duits en Engels, en heb ook computerondersteuning in deze talen verleend.
Forum regels heb ik niet gelezen, als je gezond verstand gebruikt is dat ook niet nodig.

Het gaat erom dat als je een reactie plaatst deze ook te begrijpen is voor anderen, en dan schaadt het niet als je eerst eens goed doorleest wat je gaat plaatsen.
Dit is dan ook mijn laatste reactie op dit.
 
@Pbakker @ Royonix: Vanaf nu geen reacties meer naar elkaar toe.;)

Back on topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan