Hoe kan ik van 2 plaatjes 1 maken? (zodat ze door elkaar te zien zijn)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
1.005
Hallo,
Ik heb 2 plaatjes / foto's, een vlag en een hondekop. Nu is het de bedoeling dat die hondekop in de vlag verschijnt. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen (als dit ueberhaupt mogelijk is)? Ik ben een absolute nitwit op dit gebied, en heb al van alles geprobeerd, maar tot nu toe zonder resultaat.
mvrgr.
 
Dat moet via photoshop, als het je niet lukt; ik vind het leuk om te helpen met dat soort dingen;)
 
Hallo Casper,
Als je dat zou willen doen, dolgraag! Ik ben 2 dagen bezig maar kom er gewoonweg niet uit. Het volgende is het geval:
Wij wonen in Thailand en zijn hier bezig met het oprichten van een Duitse herder kennel. Daarvoor probeer ik een logo (tje) in elkaar te flansen bestaande uit de Thaise vlag met daarin de kop van een van onze Duitse herderpups, en de kennelnaam er boven of er boven en er onder. Als jij ideeen hebt hou ik mij aanbevolen want ik weet het niet meer!
mvrgr. Kanyarat.
 
:D Goede morgen Kanyarat ....:thumb: en Thailand ook ....:D

Plaats maar gewoon die twee foto's van je honden hier, en er zijn hier genoeg mensen dat je willen helpen ( ik ook ! :d ) om een mooie foto op je wens te maken ....:thumb::)...wat kennelnaam moet zijn ??

P.S. hoe is het weer daar ...???:d
 
Laatst bewerkt:
a5.jpgdog pup.pnga3.jpga1.pnga2.png

Heren bedankt voor jullie hulp!! Ik zit al zo lang te modderen maar krijg het niet voor elkaar. Het is de bedoeling dat bovenaan de vlag komt te staan:
K9 German Shepherd Kennel

en onder aan de vlag:

"vom Haus Oudcha", Thailand


Het zou gewoon een logo moeten worden met een van de hondekoppies verwerkt in een Thaise vlag (vinden ze hier prachtig!) dat ik op mijn site (thai-services.com) kan gebruiken bij de Duitse herder info. Ik zou jullie uit willen nodigen voor een borrel, maar ik zit niet naast de deur!
Royonix: het is hier nu de warmste tijd van het jaar, en een beetje TE heet voor het goeie. Maar wij zitten in Hua Hin aan zee, dus goed te doen!
mvrgr. Kanyarat.
 
Zoits?

84324365.png

PS: het zijn wel hele kleine plaatjes :p
 
Hier ben ik dus al 2 dagen mee bezig!! Wat is het kunstje??
Het andere koppie is groter, en ook de vlag kan ik wel groter maken. Dit is al een heel eind in de goeie richting behalve dat de tekst wat onduidelijk is. Ik durf eigenlijk bijna geen aanmerkingen maken omdat ik bang ben dat het dan verkeerd overkomt, maar ik ben dankbaar voor jullie hulp!
 
Een grotere vlag en een grotere foto van een pup zou enorm helpen :p

Het truukje was vrij simpel :p

je plakt alle 2 de foto's op elkaar, knipt netjes langs de randen van de hond af en zet er wat tekst boven.

knippen = gummen met photshop in dit geval.


Heb je nog een speciaal lettertype in gedachte?
 
Met Photoshop of Photoshop Elements is het inderdaad niet zo moeilijk:

5177aab8cd93b-Logo-Thailand2.jpg


Of met de teksten in de vlag:

5177aae5a9dec-Logo_kennel.png
 
thailand-flag-01.jpgthaidog1.jpga5.jpg

Is dit zo beter? Als lettertype gebruik ik altijd Times new roman, maar dat is niet zo spannend. Als het maar te lezen is.dog pup2.jpg

Ik hoop dat ik het zo goed doe. Inmiddels ben je er waarschijnlijk wel achter dat ik nu niet bepaald een whizzkid ben.
 
Ik heb het verkleind met office picture en het ziet er al prima uit, alleen is de tekst dan wat moeilijk te lezen. Is dat andere hondekoppie ook mogelijk?

Is er ook een programma te downloaden waarmee ik het ook kan proberen>
flagoj1.jpg
 
Prachtig Royonix! Maar als ik die verklein om op mijn site te zetten is het jammer genoeg niet goed te zien. Casper, het is nooit te laat hoor! Alles is heel erg welkom. Ik ga nu die programmaatjes downloaden en zien of ik het ook voor elkaar krijg.
 
:) Welke maat moet zijn zodat op je site goed uitkomt ??:) ...dan kan ik letters en hondenkopen ( of alle fotos' ) ook aanpassen ( zodat wel zichtbaar word' ) ...:D en wat komt beter uit bij jou JPG / PNG / of GIF ??
 
Laatst bewerkt:
Als je op het plaatje bij Mastermindzh klikt wordt het wat groter. Die grootte zou het ongeveer moeten zijn (of iets groter). JPG, PNG, GIF, kan allemaal. Het liefst gebruik ik dat andere koppie, maar die is misschien te moeilijk.
Ondertussen probeer ik Adobe photoshop elements 11 te downloaden, maar dat duurt 2 uur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan