Nomad Jukebox Zen en W7

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimhoogerheiden

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2013
Berichten
2
Ik heb al jaren een Nomad Jukebox Zen Creative en gebruik hem af en toe thuis voor achtergrondmuziek.
Ik heb hem destijds gevuld met behulp van Windows XP en verder niet meer veranderd. Ook niet toen
ik een nieuwe PC met Windows 7 heb gekocht. Ik krijg die Jukebox daarop niet meer aan de praat en het
enige dat ik op Google vind is een truc (in het Engels) om bij het opstarten van de download van de driver
voor Windows XP op de rechter muisknop te drukken enz. Daar kom ik dus niet uit. Weet iemand misschien
in het Nederlands hoe dat werkt of kent iemand een andere truc om toch die Nomad aan de praat te krijgen?
Ik wil hem niet missen...... Mijn dank alvast!!
 
Hallo wimhoogerheiden,

Om een driver voor windows xp te downloaden kan ook van creative zelf.

Een buurvrouw tegenover van mij was een keer bij me aan de deur vanwege dat haar dochter een zelfde probleem had met ook zo'n soort speler.
Nou de software van de speler installeerde zich niet eens goed en ook de windows media player kon niet met de speler overweg.
Maar omdat de speler wel via de usb gewoon herkend wordt kan er wel bestanden naar de speler worden gekopieerd, en voor het eventuele omzetten van bestanden naar een ander formaat zijn genoeg andere programma's beschikbaar.
Alleen omdat die speler dan met een FAT bestands systeem werkt kon er dus niet over de 4 gig in één keer daar naar toe worden gekopieerd.

Meschien dat het voor jou ook zo kan werken.
 
Hallo wimhoogerheiden,

Om een driver voor windows xp te downloaden kan ook van creative zelf.

Een buurvrouw tegenover van mij was een keer bij me aan de deur vanwege dat haar dochter een zelfde probleem had met ook zo'n soort speler.
Nou de software van de speler installeerde zich niet eens goed en ook de windows media player kon niet met de speler overweg.
Maar omdat de speler wel via de usb gewoon herkend wordt kan er wel bestanden naar de speler worden gekopieerd, en voor het eventuele omzetten van bestanden naar een ander formaat zijn genoeg andere programma's beschikbaar.
Alleen omdat die speler dan met een FAT bestands systeem werkt kon er dus niet over de 4 gig in één keer daar naar toe worden gekopieerd.

Meschien dat het voor jou ook zo kan werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan