YouTube: kanaalcommentaren uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.897
Op YouTube wil ik mijn eigen kanaalcommentaren uitschakelen.

Aangezien de layout gewijzigd is, kan ik niets aanvangen met oplossingen die ik gegoogled heb.

Iemand de tip voor mij? :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Hallo Chopra, kun je hier iets mee. Klikje En is het niet zo dat je terug kunt naar je oude layout.:confused: Het is maar een tip. :)
 
Hey manamana, thx. voor je reactie, maar het gaat echt om m'n eigen geplaatste reacties op andere video's.

Niet dat ze schokkend zijn of zo, maar ze horen niet op m'n pagina. :)
 
Hey Chopra. De door jou geplaatste reacties op een andere video's van een andere eigenaar kunnen alleen worden beheert door de eigenaar die de video heeft gemaakt of geplaatst. Hij of zij kan reactie beinvloeden en of verwijderen. Neem contact op met de eigenaar. Hij of zij is beheerder. Groetjes van mij. ;)
 
Ze mogen wel blijven staan op het kanaal van de ander, maar niet bij mij, niet op m'n eigen kanaal.
 
Listige zeg. Ik vond niet beter dan dit. Hoop dat je er wat mee kunt. Kanaalfeed onderhouden. Ik heb het niet allemaal gelezen, oef. :D Klikje.
 
Toch weer erg bedankt voor je reactie. Ik heb ook erg zitten speuren.

Ik check e.e.a. ook op andere laptops en heb het idee dat het nu verholpen is.
Heeft te maken met kanaalactiviteit, dus mogelijk blijft het in de cache zitten. Alles staat nl. goed aangevinkt.
Gisteren nog zitten aan-en uitvinken en opslaan. Ook instellingen die op zich goed stonden, maar soms werkt zo'n opnieuw uit- en aanvinken en opslaan, is m'n ervaring.

In ieder geval geruststellend dat deze 'activiteiten' alleen voor mij te zien waren...;)
 
Oh oke. Chopra erg graag gedaan en wellicht tot de volgende keer. Groet Manamana. :thumb: :)
 
Ben ik toch weer terug...

Het probleem is nog niet verholpen.

Het blijkt dus onder kanaal 'feed' te vallen. Ik zoek me suf in alle helpdesks en instellingen, maar ik kan dit nog niet ontdekken hoe ik m'n eigen kanaalactiviteiten verberg of uitschakel.

Ik hou me dus sterk aanbevolen voor meer tips :rolleyes:
 
Oke Chopra. wil je natuurlijk helpen he. Ben je hier al geweest. Merkkanaal en meer lees hier eens, ik wordt er dol van om te lezen. :p Klikje.
 
'k heb geen tabbladen, da's het grote probleem denk ik.
Alle tips en trucs worden naar mijn idee ook vanuit de oudere layout van YouTube aangereikt. Zo niet, dan nog zit ik zonder tabbladen.
 
Vre se lijk veel tekst.

Ik heb gewoon geen tabbladen arrrghhh.... :shocked:

Bedankt voor het meedenken!
 
Zeg dat wel .grrruwwwww. Kun je het kanaal niet bewerken en aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Nou hehe, ik ben er uit (zelf gevonden, ondanks alle lappen tekst op internet...).

Ik kan 2 dingen doen: 1. naar het filmpje gaan en m'n eigen commentaar opzoeken. Da's soms heel makkelijk, maar ook vaak heel lastig als er heel veel reacties zijn.
In een enkel geval had een reactie van mij veel reacties opgeleverd en ben ik als auteur verwijderd (ach ja). Dan kan ik ook niet m'n eigen reactie meer verwijderen.
2. Nog simpeler is - en dat moet je maar net zien - een klein 'naaldje' naast je kanaalactiviteit. Als je hier op gaat staan kun je kiezen voor 'verwijderen uit m'n kanaalactiviteitenfeed' o.i.d.

Het is weer schoon...
 
Oh he he eindelijk het is weer schoon. Zelf heb ik ook wat op youtube, maar dat is vaak prive en niet openbaar en ook niet zo spannend. Ok thanks, het was weer een leuk draadje. ;) :thumb: En wellicht weer tot een volgende keer. :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan