geen draadloze netwerkverbing

Status
Niet open voor verdere reacties.

francisca0604

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Berichten
135
Ik heb een Medion Akoya laptop met windows XP, werkt altijd prima, ik heb hem voor het eerst meegenomen naar Drente en daar deed hij het dus niet, thuis nog wel.

Bij draadloze Netwerkverbingen krijg ik dit te zien:
Er zijn geen draadloze netwerken binnen bereik gevonden, zorg dat de schakelaar voor draadloos netwerkverkeer op uw computer is ingeschakeld
Er is niets veranderd aan de Laptop, en de knop Fn + F1 (schakelaar aan) heeft geen resultaat.

Sommige zeggen CCleaner laten draaien maar die zit er niet op en kan ook niets downloaden natuurlijk.

en las dit berichtje(hieronder) ergens maar kan die switcher.exe niet vinden??die staat er bij mij niet tussen ???

Ik moest naar taakbeheer gaan, en toen bij proccessen het progamma switcher.exe beeindigen, toen moest ik weer een nieuw progamma starten (nog steeds in taakbeheer) dus dat switcher, en toen op oke geklikt etc, en kwam er een balkje tevoorschijn, en daar stond iets van 2,4 Ghz wirelless en 5 Ghz wireless.. en beide vakjes waren niet aangevinkt.
Dus die aardige meneer zei dat ik 2,4 Ghz aan moet vinken
en tadaaa nu doet hij het weer

Iemand enig idee wat dan wel de oplossing is?

gr.Francisca
 
Hallo,

Je zegt dat hij het weer doet of heb je nog geen verbinding?
 
Dat is het stukje wat ik gekopieerd heb van een ander die deze oplossing had, die werkt dus bij mij niet!
 
Je zit in Drente. Welk netwerk wil je dan op? Router? Is dat misschien beveiligd met macadress.
 
Blijkbaar een beetje onduidelijk geschreven mijn verhaal haha.
Even voor de duidelijkheid thuis deed hij het prima, toen meegenomen naar Drente daar werkte het niet, en nu weer thuis
en ook hier rode kruizen door de LANverbinding en DraadlozeNetwerkverbinding.
Er zijn geen netwerken te zien!
Er staan nergens gele vraagtekens bij apparaatbeheer.
 
Zet eens een systeemherstelpunt terug van toen ea nog goed werkte.
 
Hallo

Ik heb nog even geprobeerd en de oplossing zat hem in de IPV4 verbinding daarbij heb ik een vinkje gezet en toen zag ik de netwerken weer staan en vroeg hij om mijn beveiligingswachtwoord en toen deed hij het weer, hopelijk iets voor andere die hetzelfde probleem hebben.

Gr Francisca
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan