Verbinden met database

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zandor300

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2011
Berichten
164
Hoi,

Ik heb een Minecraft Server en ik heb daar een plugin (BanManagement) op geinstaleerd. Met die plugin kun je als je iemand bant die naam de reden en de tijd van hoelang in een database zetten. Dan kan een meegeleverde webinterface dat lezen en weergeven endan kan de speler zien hoelang hij nog gebanned is...

Nou draait die database op mijn Synology Diskstation met het pakket PHPMyAdmin. Met de webinterface kan ik verbinden met "11.22.33.44:3306/phpmyadmin" (webinterface draait op mijn site. dus extern) maar in de config van de plugin moet ik de port apart van het ip doen... Dan doe ik ip met "192.168.1.7" (server draait op zelfde netwerk als NAS) en de port: "3306/phpmyadmin" met het idee dat het werkt (dus niet)...

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan fixen???

Groeten Zandor300

P.S. Dingen die ik al heb geprobeerd:
  • Devoloper gecontact. (Reageerde niet)
  • Bij mijn site een database gemaakt. (Port 3306 is van buitenaf geblockeerd bij host)
  • Bij een gratis database aanmaak site database gemaakt. (Beide kunnen niet connecten)
  • Andere info ingestelt. (Dit is de enige die werkt bij webinterface
 
Laatst bewerkt:
alleen 3306 al gebrobeerd bij port en zonder /phpmyadmin want /phpmyadmin is geen poort
 
alleen 3306 al gebrobeerd bij port en zonder /phpmyadmin want /phpmyadmin is geen poort

OMG Stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht... Ik heb het net geprobeerd en het werkte! Heel erg bedankt! ;)

Groeten Zandor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan