Fijne font (lettertype)

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
1.352
Hallo,

Eerst en vooral weet ik niet of deze vraag in de juiste categorie staat, sorry daarvoor.


Ik zoek een font die fijn is en daarin de afstand tussen de letters groot is. Het moet ook modern zijn als het kan :)

Zoiets lijk dit ( wat ik omkaderd heb in het rood):
tron_legacy_poster_picture_001.jpg

Kent iemand zo een font?
Bedankt
 
Laatst bewerkt:
Met veel ruimte tussen de letters
 
:confused: Heb jij NA-gekeken wat voor link's zijn dat ?? daar kan je op eigen wens bepaalde text creëren met ontelbaar soorten van font's met of zonder kleuren en op eigen wens kan je ook ruimte zelf tussen letters maken enz..enz.. en veel meer nog kan je mee creëren .
 
Ja ik heb/had ze nagekeken :)
Dafont ken ik wel van vroeger. En wat bedoel je met zelf de ruimte tussen de tekst maken? Ik gebruik de fonts voor Photoshop
 
Tijdens bepaalde text te maken je ook ruimte tussen letters kan ook op eigen wens instellen en eindelijk als je klaar bent tuurlijk je kan die text in gewenste vorm PNG /JPG transparant of geen transparant enz.. ergens opslaan en in jouw PhotoShop vervolgens ook gebruiken, of waar dan ook ...:D:thumb:
 
Maar er zijn soorten teksten die ik vroeger had waarbij de afstand tussen de letters als groot waren maar die tekst was ook kleiner dan andere teksten. Bv als je 24 kies bij Arial was dan bij de font ik wil maar lijk 12 dus het was 24 maar de tekst was kleiner.

Hopelijk dan je het verstaat :D
 
:( Nee snap ik niet echt wat je bedoel :confused: maar snap jij, ook dan ? .... als ik zei dat je afstanden tussen letters zelf ook aanpassen kan ??;)

En zoals ik al zei daar kan je letters aanpassen zoals jij dat zelf wil, met ruimte tussen met kleur of niet, dan gradiënt of transparant grootte's met of zonder schaduw, enz..enz.. kijk screenshot 1 ! wat is mis ermee ? groter afstanden tussen letters ofzo ? dit is ook zeer makkkelijk aan te passen :D:thumb:
143ay9.png
2alp2g.png

Uiteindelijk ALLES dat kan je in jouw PaintShop ook eerst letter type kiezen ( daar heb je sier-letters ook ! ) en pas je alles op eigen wensen ( met afstanden tussen letters bijv. ook ! ) moet je natuurlijk veel prutsen totdat je niet op gewenste resultaat komt :D;) kijk even screenshot's hier onder !

ScreenShot007.jpg ScreenShot008.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan