KPN Interactieve TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

dijsss

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Berichten
47
Hallo,
Ik heb sinds september vorig jaar glasvezel van KPN, met bellen en interactieve tv. Bij de Motorola kastjes voor de tv kwamen van die "internet over stroom" dingen. Die heb ik aangesloten, en alles werkt. Maar nu wil ik dat internet wat daar vanaf komt eerst naar een router sturen, dan naar computer en TV kastje. Maar dan zegt de motorola: "FOUT 14: Ophalen Software mislukt. Er is mogelijk apparatuur met DHCP functionaliteit aangesloten op uw modem. Verwijder deze apparaten" Is er een mogelijkheid om het toch te laten werken.
Router:
Netgear WNR3500v2

Alvast Bedankt!
 
Je kunt niet de tv kastjes aansluiten op de zelfde router als waar ook je computers op aan sluit.

In je modem zijn ook meerdere poorten. 1 poort is speciaal voor de tv kastjes. Ook heb je een switch er bij gekregen van 5 poorten (ik in augustus wel tenminste bij mijn glasvezel van KPN). Deze sluit je aan op je modem (aan het speciale poortje voor de tv's) en naar de tv kastjes.

De andere 3 aansluitingen op je modem kun je gebruiken voor je computers of voor je router.
 
In de meterkast zit maar 1 zo'n internet kastje (dezelfde als waar het uitkomt). En onder de Experiabox (V8) zit geen aparte plug voor de tv, alles gaat via de normale ethernet.
 
De computer is ook wel verbonden met het internet via dat kastje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan