Foto voor APP Juiste formaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessehuta

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
167
Hallo, ik ben bezig om een app te uploaden op Google Play, nu heb ik een prachtig icoontje alleen geeft hij het aan dat het bestand in PNG moet, Alpa moet zijn (weet niet wat dat is) en 512 bij 512 pixels moet zijn, dat laatste kreeg ik wel voor elkaar dacht ik alleen wie kan mij helpen want hij geeft t zelde aan icon in bijlage netzoals melding BVD :))))reso.JPG
 
:) Zeer makkelijk in twee klik's kan je PNG ook ( of wat dan ook ! GIF bestand of iets anders :thumb: of opslaan als wat dan ook :D ), bestand in absoluut eigen gewenste formaat veranderen HIER -->>http://www.online-image-editor.com/

PNG Voorbeeld ! =KLOK.png= 512 X 512 ! :D LET OP ! daar heb je ook Switch naar NL !
 
Laatst bewerkt:
Progjes als Irfanview kunnen dit ook, en nog veeeel meer...
 
:) SnijWorst ALS jij met IrfanView dit afbeelding afmeting verandert naar 512 X 512, en vervolgens ook als een transparante PNG je opslaan kan, dan koop ik je een Ferrari;):thumb::p

P.S. mij lukt dat niet ...:confused:
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat je geld kosten ;)
De Opslaan als PNG opties van Irfan View:
Irfan_png.jpg

Het vergroten naar 512x512 is uiteraard geen enkel probleem.
 
Laatst bewerkt:
myphoto.png

Ik zal strax mn rekening nummer ff doorgeven. een sausijzenbroodje van Bakker Bart volstaat ook... :thumb:
 
Laatst bewerkt:
:p Da's boven geen 512 X 512 ..:p

28w5ug.jpg
Zeker via Irfan dat gedaan ??:confused:

Na jah ...via Irfan daar heb ik me nog nooit in verdiept met fotobewerken ...:confused:

akbmnt.gif
2w21p8o.gif

[marquee]
17zuo0.png
2iq5at.png
2qsunht.png
[/marquee]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan