dlna probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

keuning

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
Berichten
3
Wie weet wat er fout gaat??
Ik heb een computer met windows 7 er op en een TV waar ik graag films van mijn computer op wil streamen.
Nu is het volgende het probleem, de computer vertikt het om de TV te herkennen ik gebruik allshare maar heb ook andere gebruikt, het vreemde is dat als ik allshare op mijn laptop installeer de tv deze wel ziet en de laptop ziet de PC en de PC ziet ook de laptop en kan ik gewoon vanaf mijn laptop files streamen vanuit mijn PC en andersom, dus het lijkt niet aan de firewall te liggen omdat het tussen pc en laptop wel werkt en het ligt ook niet aan de TV want die ziet allshare op de laptop gewoon. Heb al van alles geprobeerd maar ergens in windows 7 zit een blokkade die ik niet kan vinden.
Dus streamen tussen PC en laptop en anders om geen probleem alleen Streamen tussen PC en laptop ook geen probleem.

De Laptop is draadloos de rest is bedraad aangesloten (TV is een Samsung 40EV5500)
Graag iemand die dit probleem herkend want ik weet even niet meer waar ik moet zoeken.
O jaa de PC kan wel gewoon files delen met 2 media spelers die ook in mijn netwerk zijn aangesloten. Alleen DLNA functioneert niet.
 
Toch maar eens alle firewall-componenten uitschakelen op de pc en kijken of dat verbetering brengt. Verder natuurlijk de lijst met (dlna-)servers vernieuwen op de tv.

Tijs.
 
Al geprobeerd om UPNP op je router aan te zetten?

Dank je wel heb het aangezet maar geen resultaat. De tv ziet mijn computer niet en de computer niet mijn TV verders alles in het netwerk wordt gezien, ook de Xbox van mijn zoon staat in allshare en elke andere dlna server die ik ook probeer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan