"Er is een fout opgetreden tijdens het inschakelen van internetverbinding delen (nul"

Status
Niet open voor verdere reacties.

XY32

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Berichten
29
Hallo,

Telkens als ik een internetverbinding probeer te delen (in Win 7), krijg ik deze melding:

"Er is een fout opgetreden tijdens het inschakelen van internetverbinding delen."
(null)

Als ik de Internet connection sharing-service probeer in te schakelen, werkt deze ook niet ("is gestart en daarna gestopt").
Verder heb ik geen idee waar ik het zoeken moet, Windows geeft me weinig info...

Iemand een idee?

Alvast bedankt!
 
Bedankt voor je reactie, helaas heb ik hier niet veel aan. Mijn computer zit al in een thuisgroep (via router met andere computer thuis in netwerk). Ik heb nog geprobeerd om de gedeelde mappen aan te zetten, maar dit maakt ook geen verschil.
 
Ik heb het ook geprobeerd op mijn andere computer, maar deze geeft dezelfde foutmelding. Vreemd dat er dan niks over te vinden is.

Ik probeer alleen de internetverbinding te delen met mijn telefoon. Deze heeft hiervoor de optie en installeert een LAN-verbinding als ik hem aansluit. Het internet over de bestaande LAN-verbinding 1 moet ik dan alleen nog delen met LAN-verbinding 2. Ik heb 2 pc's verbonden met een router. Ik heb het ook via bluetooth geprobeerd, maar deze geeft ook dezelfde melding.
 
Ik heb de oplossing al: Windows Firewall moet geactiveerd zijn.
 
Dat is mooi. Alles weer goed. Jij ook bedankt voor de terugkoppeling. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan