avi bestanden aan elkaar plakken of joinen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crosbby

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2013
Berichten
6
Ik ben alle dvd'S van mijn zoontje aan het omzetten naar avi, zo kan hij er naar kijken op de tablet als we weg zijn. Nu, als ik zo een dvd rip heb ik een paar filmbestandjes en ik wil daar 1 van maken. Ik heb al heel wat programma's geprobeerd, maar telkens als ik de bestanden join/samen plak heb ik fouten. Zo krijg je tussen twee bestanden een zwart scherm van een paar sec of ben je plots een stuk van je film kwijt.Het laatste programma dat ik gebruikte werktte zeer goed voor tekenfilms maar voor zijn films dan merk je dat het geluid trager gaat dan het beeld. zeer iritant. Dus ik ben naar een programma op zoek dat doet wat het zegt :avi bestanden samenvoegen en als het kan ook opsplitsen zonder al te veel kwaliteitsverlies.
 
Ik gebruik altijd Rip DVD. Hoef je naderhand ook niks aan elkaar te plakken.
 
Met Freemake kun je meerdere DVD layouts vanaf schijf opgeven om te converteren naar AVI.
Hierbij kun je aangeven dat er uiteindelijk 1 AVI bestand moet worden gemaakt.
Je kunt ook aangeven of er een Fading overgang moet zijn of geen overgang, dus direct aan elkaar plakken.
http://www.freemake.com/
 
Heel wel bedankt voor jullie snelle reactie. Ik heb de laatste twee dagen alles uitgeprobeerd.
Eerst rip dvd: als ik dit google krijg ik enorm veel programma's om te downloaden. Al je een specifiek programma hebt of een link ik ben nog steeds geïnteresseerd.

Tweede freemake: als ik een dvd via dit programma laat omzetten tot avi dan komt het geluid achter op het beeld. Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar

Als ik het het eerst laat omzetten naar avi door een ander programma dan kan ik het perfect aan elkaar plakken met dit programma zonder kwaliteit verlies van geluid en beeld (ook niet tijdens de overgang) maar wel zeer tijdrovend.

Derde virtualdub: bij dit programma krijg ik de mededeling dat mijn avi bestand een code heeft dat het niet kan lezen.
 
Tweede freemake: als ik een dvd via dit programma laat omzetten tot avi dan komt het geluid achter op het beeld. Ik weet niet wat ik verkeerd

Eigenlijk kun je daar niets verkeerd aan doen en zelf heb ik na al die conversies nog nooit gehad.
 
Inderdaat het programma werkt, af en toe weigert het een dvd maar anders werkt het perfect. Heel wel bedankt voor de tip dit is voor mij een grote hulp. Vroeger deed ik 4 dvd op een dag nu met gemak 10. Je moet weten ik heb 2 banane dozen vol
 
Wellicht dat het voor sommigen een geruststelling is te weten dat je voorlopig van de straat bent :p
Veel plezier ermee! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan