youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

steventjevp

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2013
Berichten
96
mij youtube account kan niet worden gevonden weet iemand hoe dat zou kunnen komen staat er meschien een instelling verkeert
 
Bedoel je qua zoekresultaten? Dus dat een filmpje op een bepaald zoekwoord pas ergens op pagina 7 (b.v.b.) te vinden is?

Vriendelijke groeten,
 
Nee gewoon helemaal niet ik typ mijn gebruikers naam in en dan doet ie het niet
 
Kan verschillende oorzaken hebben; heb je misschien net je account aangemaakt waardoor deze nog geïndexeerd moet worden? Vaak zie je ook dat gebruikers met nauwelijks filmpjes, abonnees of simpel gezegd geen bekendheid hebben gewoon niet vindbaar zijn in Youtube.

Misschien is het niet wat je bedoeld maar je kan door middel van de filters op Youtube zoeken naar kanalen.

192qv7.png


Vriendelijke groeten,
 
Laatst bewerkt:
Ik kan ook niks vinden op filters en ik heb al sinds julli een account maar ik heb wel 0 ABOnees en 1 filmpje maar dat is omdat ik er nu pas filmpjes op ga zetten
 
Hmm, dan ligt het ben ik bang dus toch wel aan je populariteit. Wat me dan het beste lijkt is dat je gewoon filmpjes blijft maken en dat je dan vanzelf wel goed geïndexeerd gaat worden door Youtube. Kwestie van geduld dus verder...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan