dreambox installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarah22

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
Berichten
216
hallo allemaal
ik heb een korte vraag aan jullie ik heb een tijdje geleden toen ik voor twee maanden in tunesie gewoond heb een dreambox aangeschaft een Dreamax HD mercury 3000 voor Nederlandse kanalen, daar werkte de dreambox prima, nu ik weer terug ben en de dreambox aansluit op mijn televisie krijg ik
No signal te zien ik heb wel een paar kanalen in eutelsat voor de rest niks dus geen astra enz en al helemaal niet de betalende kanalen.kan iemand mij vertellen hoe ik de dreambox kan aansluiten?
In tunesie is dat door de verkoper gedaan
 
Zoeken naar kanalen? Bij televisie kun je als je een kabel erin hebt zitten zoeken naar kanalen.

Misschien even handig om de handleiding erbij te pakken.
 
is deze dreambox nu in nederland wel verbonden met een schotel die op de zelfde satelieten staat afgesteld als in tunesie?
 
ja hoor, het is verbonden met twee schotels zelfs, die prima werken met de normale receiver, maar helemaal niks toont als de dreambox aangesloten is.
Dus normaal zou de dreambox Astra, Nilesat en hotbird prima moeten ontvangen ik begrijp er niks meer van, wat betreft het zoeken naar kanalen als ik de kanalen verwijder en nieuwe erop zet moet ik dan niet weer een nieuwe code a 100 euro aanschaffen om de nieuwe kanalen te openen?
ohh en de handleiding heeft absoluut geen nu omdat alles al goed is ingesteld er staat alleen als raad neem contact op met de verkoper, jammer dat die momenteel in tunesie zit.
 
Laatst bewerkt:
Als je een satelliet ontvanger verhuist naar NL moet je 'm opnieuw naar satellieten en kanalen laten zoeken. Die €100,- voor betaalzenders werkt waarschijnlijk niet zomaar in NL (Is ook niet legaal). Ik zou naar een satellietboer gaan..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan