Hoe combineer ik een Foto met een film

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Berichten
886
Hallo
Hier even een kopbrekertje !!!
Ik wil een foto- waarin ik de persoon uitknip met bv Paintshop pro plaatsen op de tijdlijn van een film programma.
Waarbij de uitgeknipte persoon statisch blijft tegenover een bewegende achtergrond-Film

bv een pic van mijn vriendin met een bewegende wolkenhemel in de achtergrond

ps ik kan dat wel met een foto maar weet nie hoe ik de uitgeknipte delen transparant maak zodoende juist de figuur op de voorgrand te krijgen
dank
 
ligt er maar net aan welke programma's je gebruikt , bij pakketten kun je meestal het photoshop project invoegen in je video en zo elke laag apart op de tijdlijn
zetten.
Bij een combi is het soms nodig om in je photoshop project de achtergrond groen te maken en vervolgens in je video te keyen.
 
ligt er maar net aan welke programma's je gebruikt , bij pakketten kun je meestal het photoshop project invoegen in je video en zo elke laag apart op de tijdlijn
zetten.
Bij een combi is het soms nodig om in je photoshop project de achtergrond groen te maken en vervolgens in je video te keyen.
 
ben niet bekend met deze software, maar je zou een photodirector project kunnen invoeren in powerdirector .
Gebruik zelf adobe en ,daar kan ik een photoshopproject (waar ik achtergronden in foto's transparant maak) weer invoeren in premiere (video).
Waarschijnlijk werkt het met de director power suite ook zo.

Je kunt ook achtergronden groen maken en deze invoeren in je video en dan keyen maar dat is meer werk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan