Foto bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gihjouyard

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2011
Berichten
45
Ik heb een kleine foto. Deze zet ik in paint (mijn kennis rijkt helaas niet verder dan dit ingenieus programma :). Hierin lijkt alles haarscherp. Dit bestand plak ik in een ander programma, dit is een fax programma. Oldschool maar wel lijdend voor dit geval. Helaas verliest hierdoor de foto wel zijn scherpte ( de fax is nog niet verzonden, anders snap ik dat wel). Ik verwacht dat dit door het ander programma komt. Kan ik op een of andere manier deze foto zo maken, hopelijk via paint, dat deze scherp is, zoals nu wel het geval is, maar ook scherp blijft.
 
Hallo. Ik ben niet zeker of dit kan bij jou. Je zou de foto een kunnen kopieren. Dan ga je naar Paint. Plak hem in paint en sla deze eens op in een andere bestandsindeling zoals TIF of PNG of what ever. Wellicht is het dan mogelijk dat de afbeelding scherp blijft. Zie voorbeeld.

tifje.jpg

Vraagje nog heb je windows 7. OF ??
 
Laatst bewerkt:
:( Nee met Windows-Paint kan je dat niet, je zou een of ander software voor moeten hebben ( zoiets heb je vaak bij software voor je printer of scanner ) maar als je niets bij de hand hebt je kan ook een foto gratis ONline bewerken zoals jij dat zelf wil ...:d;):thumb:

KLIK -->>http://www.online-image-editor.com/?language=nederlands

oeps ...sorry manamana :D
 
Haha @ ROYONIX Positieve botsing. En ik weet niet of het zal werken. Maar het is te proberen voor de vraagsteller. :d

Om even terug te komen op mijn vraag heb je windows 7. Dan heb je nog een knip programma. Klikje voor uitleg

Dan ziet de foto er zo uit. Ik ben het niet he op die foto. :d

Knipje1.JPG
 
Laatst bewerkt:
vergroot je de foto soms in je faxprogram of gebruik je de originele grootte
 
:thumb: Dankjewel voor begrip ! manamana :)

Op andere kant ook nog wou vertellen dat ik hier een zeer mooie kant en klare foto bewerking's programmaatje heb '' Photo Studio'' versie5 van ArcSoft ( van mijn ooit oude printer/scanner ) en ook NL versie helemaal legaal welk ik graag aan Gihjouyard wil geven maar is 17,5 MB en die kan hier niet zo groot plaatsen :confused:

Zoiets maar dan eigen gekochte ! -->>http://arcsoft-photostudio.nl.softonic.com/
 
Laatst bewerkt:
Helaas kan ik in dit programma alleen gebruik maken van BMP, anders geeft het programma het volgende aan:
- The specified file is not a valid bitmap file. You only should use BMP-Files with a maximum color depth of 256 colors.

Verder gebruik ik de originele versie, alleen heb ik het idee dat het fax programma zelf er een soort van vergroting inzet ..! Dit allemaal op windows 7.

Ik ga er eens mee aan de slag.
 
Omdat de je je foto in je faxprogram vergroot zal deze onscherper worden, gebruik origineel formaat .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan