Video downloaden van een Flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Robdgekke1: jouw posting verwijderd.

Mocht jij denken dat een member, met zijn of haar vraagstelling, niet voldoet aan de voorwaarden van Helpmij.nl dan is het doen van een "meld misbruik" de procedure. Onze moderators zullen deze dan beoordelen.

Voor jou dus dit leesvoertje: http://www.helpmij.nl/forum/showthre...ators-gedragen
 
Ok: frankwannet, ik was te laat om het probleem te begrijpen, maar dit is het gevolg bij mij op de link van de OnderwerpStarter:

Bekijk bijlage 185139

P.S.N.B: Openen in een nieuw venster!.
 
Laatst bewerkt:
:) Deze flash video kan ( helaas ! ) helemaal NIET downloaden omdat groot is 4096 MB ( ietsjes meer dan 4GB dus ) das' geen zomaar een filmpje dus, en plus ook zeer beveiligd bij Mtv service is;) ( kijk screenshot's ! ! ) ..

Deze kan niet downloaden !.jpg ScreenShot004.jpgScreenShot005.jpgScreenShot007.jpgScreenShot008.jpgScreenShot009.jpg
 
Laatst bewerkt:
:) Deze flash video kan ( helaas ! ) helemaal NIET downloaden omdat groot is 4096 MB ( ietsjes meer dan 4GB dus ) das' geen zomaar een filmpje dus, en plus ook zeer beveiligd bij Mtv service is;) ( kijk screenshot ! ! ) ..
Bekijk bijlage 185165

Okee dan. Maar wat heb je dan aan de .swf van het filmpje? Want die heb ik namelijk wel?

En ik weet niet waarom je CC aanwees, maar dat betekent gewoon ondertiteling voor slecht horenden.
 
Laatst bewerkt:
:D Nee dat betekend Closed Captions ! ...:confused: hetzelfde is maar ook plus een soort beveiliging is en er zijn programma's met welke je beveiligde filmpjes testen kan voordat je downloaden begint ( en daarover heb ik liever niet dat is andere thema en niet toegestaan is, .... uiteindelijk N.V.T is ! ) ..
 
Laatst bewerkt:
Nja ok dan. haha

Maar wat heb je dan aan een .swf? Wat kan je ermee doen?
 
:) Laatste optie ongv. zo is ( kijk hieronder screenshot ! ) maar LET OP ! zodra je met filmpje klaar bent, schakel maar die opslag uit ! ANDERS bestaat kans dat je bij Internet Temporary Files zeer vol raakt en jouw PC kan ook zeer traaaag worden ..:):confused:
ScreenShot004.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee werkt ook niet heb ik al eens geprobeerd. krijg wel de Shockwave flash object maar meer niet
 
Mjah juist ! te groot is:confused: en of misschien zoek je verder een betere software voor zoiets te downloaden ? ik heb alleen maar die VsoDownloader en met die zoals je ziet kan ik helaas niet .

P.S. juiste Url adres van die filmpje is ( maar denk dat je dat ook weet toch :D ? ) -->> http://www.gametrailers.com/playlist/g84vkz/kingdom-hearts ( die heb ik ook uit deze filmpje ! ) misschien help' je wat ??
 
Laatst bewerkt:
:D FUFJE Gevonden ! ! ! ( kijk screenshot's ! ) ....;):thumb::D

Opgenomen !.jpg Afgespeld !.jpg Giga Groooot film is !
 
Laatst bewerkt:
Ja had dat dan ook uiteindelijk gedaan, maar helaas is hij verwijdert op youtube :(
 
:( Wat nou YouTube ?? maar die boven jouw grote-link bedoel ik als je aan-klikt film is nog steeds te zien, en die kan je nog steeds opnemen ...:):thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan