Filmpje zichzelf laten verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Berichten
266
Hoi allemaal,

Ik wil een paar filmpjes sturen naar iemand maar ik wil eigenlijk dat hij deze niet in het bezit houdt. Is het mogelijk dat het filmpje zichzelf automatsch verwijderd na 1x kijken of iets dergelijks? Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden.

Zelfde geldt eigenlijk ook voor foto's.

Bedankt alvast!
 
:) Zoiets kan je alleen maar als je Flash video zelf met flash software creëert, en tijdens maken optie alleen maar een keer afspelen aan vinken doe je zo ook bij foto's, aantal foto's maak je bij flash ook als een Slideshow en ook alleen maar een keer afspelen als afspeel optie geef je aan ..;) Bij beide zet je op start en op het eind een of ander transparant teken of zomaar een aantal transparanten frames zodat lijkt bijv. op een rare ruis ( of je echte ruis creëert ! ) welke niet meer te keren is, en niets meer te zien is ..;):thumb:
 
Laatst bewerkt:
Dat is behoorlijk lastig lees ik alweer.
het is in ieder geval de bedoeling dat ik fotos en filmpjes stuur per mail maar de ontvanger deze niet kan opslaan. Het gaat om bepaalde ideeen die ik wel wil laten zien maar het is niet de bedoeling dat iemand dit opslaat en ermee aan de haal gaat.

Wellicht is een youtube achtig programma dan handiger om te gebruiken? Want er zijn vast wel zulke sites waar je het filmpje dan niet vandaan kan downloaden. En is er voor foto's dan ook iets waarmee ik ze kan uploaden maar dat iemand ze niet kan opslaan?
 
:confused: Ik snap je helemaal wat jij bedoelt, maar helaas voor zoiets heb ik tot nu toe nog nooit gehort, dat je foto's of filmpje opsturen naar iemand toe kan, maar ontvanger mag die niet kunnen opslaan ik zal zelf ook zoiets willen en lijkt me zeer interessant zoiets te kunnen .. ( alweer heb een nieuwe uitdaging :D )

En i.v.m. YouTube die vergis je zich het kan werkelijk alles ( niet alleen maar op YouTube maar overal vandaan van Internet ) downloaden als je maar handig bent ....;):):thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan