Ondertitels van films weergeven op tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankfaber

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
Berichten
31
Hallo, ik had een vraagje; ik heb een samsung tablet GT-p3110 en daar wil ik films op bekijken met ondertiteling. Ik heb een DVD geript met DVDfab en als ik die op mijn PC afspeel met VLC player lukt alles prima, ook met ondertiteling, dus die is wel meegeconverteerd en ik heb diezelfde film op mijn tablet gezet. Ik kan hem afspelen maar helaas zonder ondertiteling. Waarschijnlijk moet ik via app store op mijn tablet een mediaplayer downloaden, maar welke? Welke app ondersteunt ondertiteling van geripte Dvd's? Ik heb er al enkele geprobeerd; o.a. VLC beta maar die doet dat niet. Volgens mij moet het mogelijk zijn een app te installeren waarmee dat wel kan. Als we mensen op de maan kunnen zetten waarom zou dit dan in vredesnaam niet kunnen. Als ik een app geïnstalleerd heb op mijn tablet en ik wil een film afspelen vraagt mijn tablet niet altijd met welke speler ik hem af wil spelen, wellicht is dit een van de oorzaken van het probleem. Kun je dat dan via een omweg instellen?

Mogelijk is mijn vraag in een verkeerde categorie terecht gekomen maar ik zag even niets anders dan dit rubriekje.

Ik hoop dat er iemand in staat is een bevredigend antwoord te geven. Alvast heel hartelijk bedankt.

Frank...
 
Beetje late reactie, maar beter laat als nooit:d

Advies met tablets is als je de films ript de subs tijdens de conversie laat inburnen en niet als los bestand.
Dan heb je je films moeiteloos op je tablet met ondertiteling.

Heb je vraag idd maar naar de juiste sectie verhuist.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan