Mijn laptop ziet mijn telefoon niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.691
Geachte forumleden
Mijn telefoon is een Samsung monte s5620 en de bluetooth staat aan Ik kan wel een foto van mijn telefoon naar de laptop sturen
Ik gebruik vista op mijn laptop en er zit bluetooth op als ik kijk bij bluetooth apparaten weer geven zie ik niets staan
Ik heb toch een bluetooth muis ingebruik en werk goed die staat er dus ook niet op is dat niet raar ?? Als ik op draadloos app toevoegen klik gebeurt er verder niets
Er verschijnt wel een venster over koppelen maar er staat niets in het venster dus daar kan ik niets mee
Ik wil een bestandje (progje ) van mijn laptop via bluetooth op mijn telefoon zetten maat dat lukt zo dus niet ?
wie kan mij helpen dit op te lossen ?
e de waele
 
Heb je samsung Kies gedownload. Dat kun je hier doen voor windows en/of een mac. Met kies maak je verbinding en je hebt gelijk de laatste firmware. En er staat nog veel meer op over jou telefoon. Lees eerst eens door en ga dan naar samsung kies downloaden. Zet je computer aan, en je telefoon met je USB kabel erin, koppel niets los. Duurt allemaal even. Klikje
 
Laatst bewerkt:
Heb kies geinstaleerd maar daar heb ik waarschijnlijk niets aan IK moet alleen met mijn comp een progje op mijn telefoon zetten via Bluetooth
Maar mijn comp vind mijn telefoon niet dat is alles ik kan met kies niks doen mijn laptop zit ergens een fout en dat wil ik oploss
Ik denk toch dat ik het in mijn laptop moet zoeken omdat ik wel fotos en bestanden van mijn telefoon naar mijn laptope kan sturen via Bleutooth
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Manamana ik ga het morgen nog eens allemaal nakijken of ik iets kan vinden in elk geval zeer zeker bedankt voor het meedenken
maar ik blijf het toch raar vinden dat mijn laptop mijn telefoon nergens kan vinden Er zal toch niet een of ander services uit staan ??
Ik heb 2 telefoons met bluetooth en geen van 2 kan hij vinden
e de waele
 
Oh Oke. Ik heb al wat voorwerk gedaan :d voor je mocht het niet lukken. Dit is wel voor Windows 7, maar zal in grote lijnen hetzelfde zijn voor je Vista. Klikje

En hier die voor vista dan. En rechts op die pagina staan nog twee klikje probleemoplossers of zo. Klikje. Doorklikken op die sites en er is ook iets met synchroniseren enz enz.

Laat maar weer weten he. Groet Manamana. Morgen ben ik er niet.
 
Laatst bewerkt:
Manamana
Ik ben nu 14 dagen weg ik laat nog horen hoe het afloopt tot dan
e de waele
 
Geachte forum leden
Ik heb nu een andere laptop de acer aspire v-3-771G
Ik wil nu met mijn telefoon fotos via bleutooth naar mijn laptop zenden maar dat wil niet lukken
Er staat wel een pictogram in de balk R beneden als ik daar op klik dan zie ik een schermpje met diverse mogenlijkheden
bleutooth- apparaten weergeven als ik dat klik dan staat mijn telefoon er tussen

Een apparaat toestemming geven verbinding te maken: gebeurt er niets(letters staan in licht gedrukt)
wat zou dit kunnen zijn
ede waele
 
Waarschijnlijk moet je even naar de site van acer.nl en denk ik een stuurprogramma downloaden.

Heb je windows 7 of 8 daar moet je even naar kijken he. (Zie plaatje 2) Klikje voor rechtstreeks. Voorbeeldjes

acer v3-771G.JPG

acerwindows7.JPG
 
Laatst bewerkt:
Het is gelukt maar ik weet niet waarom hij het nu wel doet Instellingen openen gaat nu wel open
maar de letters voor Apparaat toestaan verbinding te maken staat nog steeds lichter van kleur
 
Oh oke dus het werkt nu. Die kleur zegt me niets. Probeer dat ding eens met je rechtermuisknop te benaderen. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan