Achtergrond foto maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skyhigh25

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2013
Berichten
2
Hallo iedereen

Ik lees dat er een aantal personen achter een gewone foto een witte achtergrond kunnen plaatsen.
Zou er soms iemand 1 enkele foto van mij willen behandelen, het lukt me echt niet...

Alvast bedankt!
 
@Skyhigh25: Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven. Je had het nu in een andermans topic gezet welke ook nog eens uit 2012 was.
Zoals je net gelezen hebt in onze huisregels, waar je mee akkoord gegaan bent, is dit niet de bedoeling.
Tevens heb ik je vraag voorzien van een passende titel. "Help aub" zegt immers niets over je vraag.;)

Succes met je vraag.
 
Ik wil je best helpen, maar heb maandag pas weer m´n laptop waarop ik foto´s bewerk. Dus je moet even wachten, of iemand anders je laten helpen;)
 
Mijn excuses, eerste bericht dat ik hier plaatste, ben nieuw en zal nog even moet wennen aan de correcte werkwijze :)...

@Casper: Bedankt! Mag ik je de foto via skype eventueel doorsturen? Zou alvast heel vriendelijk zijn!:thumb:
 
Eigenlijk zou men moeten vertellen hoe je het zelf kunt doen.
Er zijn veel programma's waarmee je dit kunt doen.

De werkwijze is als volgt:
Je bewerkt de foto handmatig op pixel niveau.
Er zijn gereedschappen die het mogelijk maken de contour van een persoon(object) meer of minder nauwkeurig te volgen.
Zo kun je dan de voorgrond, of in jou geval de achtergrond wissen.
Dan kun je het witte gebied wat ontstaan is vervangen door een transparante kleur.
Als je nu deze bewerkte foto over een achtergrond zet, zie je deze persoon te midden van die achtergrond.

Die kan dus alleen wit zijn, maar bv ook een landschap of noem maar op.

In het begin is het wat klungelen maar je krijgt er steeds meer handigheid in.

succes ermee
 
@Skyhigh25: mijn skype is caspe2222

@kostenzer: Dan kan ik toch niets meer doen:p
 
@ casper221

Heb je dan zoveel tijd over? :shocked:
Ik heb hier nog wel stapels werk liggen.:confused:

Verder noemt men dat marktwerking.....
 
Ik vind het leuk om fotootjes te bewerken:) in m'n vrije tijd doe ik dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan