mediche vragen met betrekking mulimedia apparatuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Berichten
1.665
Met een laptop te lang op schoot loop je risico op huid******.... zeggen ze...
mobiel bellen vergroot kans op tumor
Met een laptop op bed vergroot kans op ******..

Het is dus levensgevaarlijk zal je denken

Maar hoeveel is hiervan waar...

kan iemand mij hier meer uitleg over geven

is mobiel bellen echt zo gevaarlijk?

Jeroen
 
Zonder het echt te kunnen onderbouwen vind ik het zelf allemaal wat overtrokken.
Wellicht dat er een kern van waarheid in zit maar dan nog lijkt me de kans op het krijgen van ****** door gebruik van je laptop of mobiele telefoon dusdanig klein dat je je er geen zorgen om hoeft te maken. Het zou kunnen dat de risico's voor een bepaalde groep mensen die toch al 1 of andere aandoening hebben groter is, maar ik ben geen medicus en kan daar niets over zeggen.
Tevens zullen de betreffende onderzoekers zelf ook dagelijks in de auto stappen, waar het risico om het leven te laten vele malen groter is.

En ja, van leven ga je dood, dus kun je het maar beter ten volle benutten. Daarbij hoort ook het gebruik van alle technische hulpmiddelen die we tegenwoordig tot onze beschikking hebben. Ook in een hutje op de hei ben je omgeving door allerlei stralingen.
En aan de moderators, het Nederlandse woord voor Cancer is allang geen taboe meer hoor.
 
Laatst bewerkt:
Edmoor, dit is niet door een moderator gedaan maar door de forum software zelf. Het woord staat op een blacklist. In deze context kan het geen kwaad maar helaas wordt het ook op andere manieren geuit......
 
Ik had moeten naenken voor ik deze tekst schreef
Mijn escusses
inderdaad moet je dit soort woorden op de blacklist zetten
 
@Terrabo:
Klopt, en in dat opzicht begrijp ik het ook wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan