Adobe InDesign CC

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
1.352
Hallo,

Ik heb een vriend die Adobe InDesign CC wil. Hij vroeg mij of ik kan helpen. Ik heb gezocht voor Adobe InDesign CC en ik vond het. Maar wat is het verschil met normale Adobe InDesign?

Bedankt
 
CC staat voor "Creative Cloud", Adobe brengt zijn producten tegenwoordig alleen nog via deze cloud uit.

Het verschil met de "gewone" InDesign CS6 is dat CC onderdeel uit maakt van een abonnementsdienst met daarbij cloudopslag.
CC zal ook worden geüpdatet, in tegenstelling tot CS6 welke geen nieuwe functies meer zal krijgen.

Tevens verplaatst naar Beeldbewerking
 
Dus inde toekomst worden geen andere versie uitgebracht?
 
Adobe stopt met het aanbieden van zijn programmapakket Creative Suite. In plaats daarvan zullen de programma's enkel nog via de abonnementdienst Creative Cloud aangeboden worden. Een abonnement op het gehele pakket zal 62 euro per maand kosten.

...

Nieuwe versies van onder meer Photoshop, Dreamweaver en InDesign zijn alleen verkrijgbaar als onderdeel van Creative Cloud...
http://tweakers.net/nieuws/88927/adobe-stapt-voor-creative-software-over-op-abonnementsmodel.html
 
Oke, is dat 62 euro voor alle programma's of alleen voor InDesign ?
 
Kan ik nog de gewone versie van InDesign downloaden? Van de website van Adobe?
 
Hij is (bijna) ingenieur dus het woord op uni gevraagd om Indesign te kopen. Andere software kan hij niet kiezen :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan